رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: برای اصلاح و تعمیر سیستم روشنایی تونل‌های اردبیل – سرچم از امروز به مدت 10 روز تردد در این تونل‌ها از ساعت 8 صبح تا 18 عصر در یک لاین انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۲۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 08 May 2016

سید حجت فتاحی اظهار کرد: به دلیل تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی تونل‌های 5، 4، 9 و 11 محور اردبیل – سرچم از امروز به مدت 10 روز از ساعت 8 صبح تا 18 عصر تردد در این مسیرها در یک لاین انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر به غیر از محدودیتی که در تردد خودروهای سبک و سنگین در محور اردبیل – سرچم اتفاق افتاده است در بقیه محورهای مواصلاتی استان ترافیک روان و تردد راحتی را شاهد هستیم.

فتاحی با بیان اینکه بیشترین علل و عوامل تصادفات در سال جاری واژگونی خودروها و تخطی از سرعت مطئمنه بوده است، افزود: این واژگونی‌ها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان منجر به حوادث ناگواری شده به طوری که در کنار واژگونی، سرعت بیش از حد خودروها نیز زمینه بروز حوادث ناگواری را فراهم کرده است.

وی به ضرورت رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان تاکید کرد و یادآور شد: امیدواریم امسال نیز به مانند سال گذشته در محورهای مواصلاتی استان با کاهش چشمگیر تلفات و تصادفات فوتی روبه‌رو شویم.

فتاحی در پایان سخنان خود از رانندگان خواست تا در تردد در این مسیر و محور مواصلاتی جانب احتیاط و موارد ایمنی را رعایت کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار