کد خبر: ۲۲۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 07 May 2016


رییس هیئت شطرنج استان البرز با بیان اینکه خانه شطرنج کرج با نیمی از ظرفیت فعالیت می کند گفت: در قالب طرحی ویژه برای دانش آموزان بر حجم خدمات آموزشی خود در این مجموعه می افزاییم.

مهدی کیانپور در گفتگو با مهر اظهار کرد: برگزاری مسابقات دانش آموزی و برپایی کلاس های آموزشی از اهم برنامه های هیئت استان برای استفاده از ظرفیت های بلا استفاده موجود است.

وی افزود: در حال حاضر در ساعات عصر مسابقات و هم برنامه های آموزشی در حال برگزاری است و به نظرم در شرایط مطلوب و خوبی به سر می بریم.

کیانپور با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی بزرگسالان استان البرز در هفته گذشته گفت: حضور ۸۰ شرکت کننده در این مسابقات خود گویایی رونق این ورزش فکری در استان البرز است.

وی تصریح کرد: در این رقابت ها مهیار نجفیان پور عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی قهرمانی کشور را کسب کرد.

کیانپور در ادامه فعال شدن شهرستان ها در ورزش شطرنج را یکی از دغدغه های خود عنوان کرد و گفت: تلاش بسیاری کرده ایم تا شهرستان ها نیز به مانند مرکز استان در حوزه آموزش و استعدادیابی وارد شوند اما آنچنان که توقع داشته ایم کار به جلو نرفته است.

رییس هیئت شطرنج استان البرز خاطرنشان کرد: حضور یک ملی پوش در تیم ملی اعزامی به مسابقات رده های سنی آسیایی و کسب عنوان سوم پیشکسوتان جهان توسط یک شطرنج باز البرزی از شاخص ترین موفقیت های سال گذشته این استان بوده است و خود گواهی بر عیار بالای این ورزش البرز در کشور است.

وی در پایان افزود: به نظرم شطرنج البرز در مسیر خوبی در حال سیر است و به طور حتم در آینده موفقیت های بیشتری را رقم خواهد زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار