رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه از آماده‌باش تمام دستگاه‌های امداد و نجات و خدماتی در فیروزکوه به دنبال وقوع سیل خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 13 April 2015
به گزارش روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، ابوالقاسم مهری اظهار داشت: با اعلام آماده‌باش به تمام دستگاه‌های امداد و نجات و خدماتی شهرستان، رسیدگی به مسائل و مشکلات به وجود آمده و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی سیل در فیروزکوه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: اعلام آماده‌باش به تمام دستگاه‌های امداد و نجات و خدماتی، اعزام اکیپ حوادث منطقه برق شهرستان و رفع مشکلات و حضور بخشدار و شهردار ارجمند، مسئول مدیریت بحران فرمانداری و برخی اعضای شورای اسلامی شهر ارجمند جهت بازدید میدانی نیز انجام شد.

این مسئول تصریح کرد: اعزام یک دستگاه لودر توسط شهرداری ارجمند برای بازگشایی معابر و محورهای مسدود شده، اعزام اکیپ حوادث و رفع مشکل قطعی برق مرغداری و اعزام اکیپ گشت راهداری به مناطق سیل‌زده نیز صورت گرفت.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه از اعزام اکیپ عوامل انتظامی و هلال‌احمر و تشکیل جلسه در بخشداری ارجمند برای رفع سایر مسائل و مشکلات و . . . در پی بروز سیلاب خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار