همایش بزرگ پدران آسمانی هشتم اردیبهشت‌ماه و در آستانه ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین با حضور پر شور خانواده معظم شهدا و مسئولان کشوری در استان تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 13 April 2015
به گزارش فارس هادی محمدی در ارتباط با همایش بزرگ پدران آسمانی استان تهران اظهار داشت: نهاد پدران آسمانی از سال 84 با حضور جمعی از فرزندان شهدای سراسر کشور آغاز به کار کرد و امروز نیز مفتخر به حضور بالغ بر 20 هزار فرزند شهید در سراسر کشور است.

وی با اشاره به اینکه نهاد پدران آسمانی وابسته به هیچ نهاد، دستگاه و جریان سیاسی نیست، گفت: نهاد پدران آسمانی بدون هیچ‌گونه وابستگی به نهادها، دستگاه و جریان‌های سیاسی در راستای ارزش‌های دین مبین اسلام، آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش می‌کند.

دبیر نهاد پدران آسمانی استان تهران افزود: همایش پدران آسمانی هشت سال است که همزمان با روز ولادت حضرت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) در استان تهران برگزار می‌شود و سه سال متوالی است که این همایش باشکوه هرچه تمام‌تر در این استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: نهاد پدران آسمانی تلاش می‌کند با برپایی جشن با شکوهی به‌مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر فضای شاد مفرحی را برای فرزندان شهید که دلتنگ نبود پدران شهیدشان هستند ایجاد کرده و همچنین یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی را گرامی داشته و با پدر  معنویشان حضرت امام خامنه‌ای تجدید میثاق می‌کنند.

محمدی گفت: مجموعه اجرایی همایش بزرگ پدران آسمانی پس از چندین ماه تلاش و کوشش و برگزاری جلسات هماهنگی و ... تلاش می‌کنند جشن باشکوهی را برگزار کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه‌های مختلف، فرماندهان دوران دفاع مقدس و ... برای برپایی هرچه باشکوه‌تر همایش بزرگ پدران آسمانی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ پدران آسمانی با حضور یک هزار و 800 نفر از خانواده معظم شهدا و بالغ بر 200 نفر از مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار