کد خبر: ۲۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 04 May 2016


معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تامین تجهیزات و ماشین‌آلات دهیاری‌های شهرستان طالقان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محسن کوشش‌تبار در بازدید از شهرستان طالقان اظهار داشت: دهیاران مستقیم به مردم روستاها خدمت می‌کنند و سرمایه‌های اجتماعی و حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان هستند.

وی افزود: در سال گذشته عملکرد دهیاران خوب بوده و ما در لایحه دهیاری‌ها بسیاری از مشکلات و مواردی که نیاز به اصلاح در قوانین و مقررات موجود دهیاری‌ها دارد را پیش‌بینی و اعلام کرده‌ایم.

وی افزود: طالقان جزو مناطق بسیار زیبا و گردشگری محسوب می‌شود که ما باید گردشگری را به صورت صحیح هدایت کرده و به گردشگران به حکم جابجایی ثروت نگاه کنیم.

کوشش تبار ادامه داد: تغییر کاربری‌ها باید به صورتی باشد که بافت کلان روستاها دگرگون نشود تا بتوانیم گردشگران را جذب و فرصت‌های شغلی ایجاد کنیم و به سمت درآمدزایی و خودکفا نمودن روستاها پیش برویم و شوراها نیز باید وظیفه نظارتی خود را انجام دهند.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: دهیاری ها باید برنامه پنج ساله داشته باشند و شرکت تعاونی‌های دهیاران در دو بخش طالقان در حوزه گردشگری فعال شوند.

وی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی روستاهای دارای اولویت نیز از طریق اداره‌کل روستایی اولویت‌بندی و جهت تأمین اعتبار لازم به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: تجهیزات و ماشین‌آلات دهیاری‌های شهرستان طالقان از جمله خودروهای مکانیزه، پسماند و آتش نشانی تامین و جذب اعتبارات لازم جهت توسعه منطقه در سال جاری انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار