شهردار یاسوج گفت: برای معرفی هر چه بهتر پایتخت طبیعت ایران جشن بزرگ روز یاسوج را برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۲۲۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳ 04 May 2016
محمدعلی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به ظرفیت‌های بزرگی که شهر یاسوج به عنوان یک شهر گردشگرپذیر و توریستی دارد، اظهار کرد: یاسوج در منطقه‌ای بسیار خوش آب و هوا با مواهب بی‌شمار الهی قرار دارد.

وی گفت: قرار گرفتن در کنار رود بزرگ بشار و همچنین آرمیدن این شهر در پای قله دنا و همچنین وجود جنگل‌های زیبای بلوط در اطراف یاسوج جلوه‌ای ویژه به پایتخت طبیعت ایران بخشیده است.

این مسؤول افزود: شهر یاسوج این توانایی را دارد که در جنوب کشور به شهر پایلوت گردشگری تبدیل شود و بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم از مهمانان جنوب کشور در فصول مختلف سال به صورت گسترده استقبال و پذیرایی کنیم.

شهردار پایتخت طبیعت ایران با اشاره به این که هنوز بسیاری از زیرساخت‌های لازم برای استقبال گسترده از مهمانان و گردشگران در شهر یاسوج آماده نیست، افزود: بخشی از کار بر عهده شهرداری و بخشی دیگر بر عهده دستگاه‌های متولی و مسؤول در این حوزه است.

جاوید افزود: اما یکی از اقدامات اساسی و اولیه که برای توسعه گردشگری در این شهر لازم است معرفی شهر یاسوج بوده که باید از ابزارهای لازم از جمله جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی برای معرفی یاسوج استفاده کنیم.

شهردار یاسوج افزود: رسانه‌ها نیز بخش مهمی از این کار را می‌توانند بر عهده بگیرند و برای معرفی پایتخت طبیعت ایران با ارائه گزارش‌ها و تصاویر حرفه‌ای موجب جذب و جلب گردشگر شوند.

وی در ادامه از برگزاری جشن روز یاسوج به عنوان یکی از راه‌های معرفی پایتخت طبیعت ایران یاد کرد و گفت: این کار موجب شناختن هر چه بیشتر ظرفیت‌های شهر یاسوج حتی برای مردم این شهر نیز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار