مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد گفت: ستاد اقتصاد مقاومتي هر چه سريعتر در اين استان تشكيل و فعال شود.
کد خبر: ۲۲۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 01 May 2016
به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام سيد امان الله حسيني صدر عصر شنبه در آيين جشن كارگري به مناسبت آغاز هفته كار و كارگر در ياسوج افزود: براي تحقق شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل در استان نبايد لحظه اي درنگ كرد بلكه بايد بدون فوت وقت در اين زمينه تلاش شود.
وي بيان كرد: يكي از توطئه هاي شوم دشمنان براي ضربه زدن به نظام و انقلاب وضع تحريم هاي اقتصادي است كه تحقق اقتصاد مقاومتي مدنظر مقام معظم رهبري راهكار مناسبي به منظور خنثي كردن اين دسيسه و مقابله جدي با آن است.
حسيني صدر با تبريك هفته كار و كارگر، اظهار كرد: كار كارگران ارزشمند است و عامل اعتلاي روزافزون كشور در ابعاد مختلف خواهد بود.
وي عنوان كرد: دين مبين اسلام، اهل بيت عصمت و طهارت (ع) و بزرگان دين كار كردن را مهم و نوعي عبادت دانسته و همواره نيز به آن تاكيد و سفارش كرده اند.
حسيني صدر با اشاره به هفته گراميداشت مقام معلم و تسليت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري، ابراز داشت: شهيد مطهري جزو افراد موثر در كشور بود و با تاليف كتاب هاي ارزشمند خود شبهات ديني را تا حد قابل ملاحظه اي از بين برد.
معاون سياسي، امنيتي و فرهنگي استاندار كهگيلويه و بويراحمد نيز در اين آيين جشن، گفت: اهميت كار كردن و خدمات ارزنده كارگران در رشد و شكوفايي كشور بر هيچ فردي پوشيده نيست.
فتاح محمدي افزود: همانگونه كه خون شهدا موجب حفظ استقلال كشور شده تلاش كارگران نيز در خودكفايي و خوداتكايي ايران اسلامي تاثير بسزايي دارد.
وي بيان كرد: كارگران به عنوان محور توليد و اقتصاد كشور مي توانند با فعاليت هاي فكري و بدني و تلاش هاي ارزشمند خود به تحقق هر چه مطلوبتر اقتصاد مقاومتي كمك كنند.
محمدي كارگران را سربازان خط مقدم عرصه اقتصادي دانست و اظهار كرد: دولت يازدهم توجه ويژه اي به قشر كارگر دارد و حمايت هاي لازم را از آنان انجام مي دهد هر چند كه خدمات دولت هاي گذشته نيز در اين راستا چشمگير بوده و نبايد ناديده گرفته شود.
وي عنوان كرد: اقدام هاي دولت تدبير و اميد و دولت هاي گذشته براي حمايت از كارگران و رفع مشكلات آنان در مقابل خدمات ارزنده اين قشر پرتلاش ناچيز است.
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي كهگيلويه و بويراحمد نيز در اين آيين جشن، گفت: بايد توجه و حمايت بيشتري از كارگران شود زيرا موتور محرك اقتصاد و به ويژه اقتصاد مقاومتي هستند.
صابر مظاهري به حمايت هاي جدي دولت يازدهم از كارگران اشاره كرد و افزود: از زمان آغاز به كار دولت تدبير و اميد تاكنون حقوق قشر كارگر حتي يك ريال كمتر از نرخ تورم در نظر گرفته نشده است.
وي با اشاره به اينكه افراد جوياي كار كهگيلويه و بويراحمد نبايد منتظر مشاغل دولتي باشند، بيان كرد: متوليان امر و مسئولان اجرايي اين استان مي توانند با هدايت مطلوبتر كارفرمايان و كارگران استان به سوي مهارت آموزي و افزايش توان مهارتي چرخ هاي توليد و اشتغال را بيش از پيش به حركت درآورند.
اين آيين جشن به همت اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي كهگيلويه و بويراحمد و بسيج كارگري سپاه فتح استان برگزار شد.
بيش از 60 نفر شامل كارگران و كارفرمايان نمونه، مديران اجرايي فعال و بسيجيان تلاشگر در عرصه اقتصادي و روساي واحدها، شركت ها و كارخانه هاي توليدي و صنعتي نمونه بخش خصوصي كهگيلويه و بويراحمد در اين آيين جشن با اهداي لوح سپاس و جوايز ارزنده مورد نجليل قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار