دبیر جشنواره بهار نارنج بابل گفت: ششمین جشنواره بهار نارنج از 15 تا 17 اردیبهشت ماه در بابل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱ 29 April 2016
تابناک مازندران/ مرتضی حسینی اظهار کرد: با تدابیر اتخاذشده و انجام مراحل قانونی ششمین جشنواره بهار نارنج بابل مقارن با مبعث رسول اکرم (ص) آغاز به‌کار کرد.

وی با اشاره به اینکه با شکل‌گیری مدیریت فرهنگی در بدنه شهرداری بابل امیدواریم شاهد اجرای جشنواره‌ای ارزنده‌ای باشیم، افزود: جشنواره بهار نارنج بابل از 15 تا 17 اردیبهشت ماه از ساعت 8:30 تا 12 شب و برنامه‌های جانبی این جشنواره نیز از 13 تا 17 اردیبهشت ماه از 9 صبح تا 12 شب برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره بهار نارنج بابل از فعالیت 30 غرفه در این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: در این غرفه‌ها محصولات متناسب با بهار نارنج، غذاهای سنتی و بومی مازندرانی از سوی علاقه‌مندان، هنرمندان و مراکز خیریه ارائه می‌شود.

حسینی یادآور شد: هنرمندانی چون استاد افتخاری، اخشابی، افشار، امامی، کریم‌خوانی، فانی، عزیزی، مسعودی و کرمی در این جشنواره حضور داشته و لحظات شادی را برای شهروندان رقم می‌زنند.

وی برگزاری مسابقات آشپزی، عرضه غذای بومی‌محلی، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع بهار برای دو گروه سنی کودکان زیر 7 سال و 7 تا 12 سال، اجرا برنامه عصری با شعر بهار نارنج، عصری با داستان کوتاه بهار نارنج همراه با معرفی اهل قلم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در قالب نگهداری گل و گیاه آپارتمانی و مهارت‌های زندگی، برگزاری جشن شکوفه‌های بهار نارنج، اجرای برنامه‌های شاد هر صبح برای بچه‌های مهد کودک و دبستان، اجرای برنامه رادیو بهار نارنج با اجرا زنده موسیقی بومی مازندرانی، اجرای خوانندگان جوان بابلی، اجرای مسابقات و بازی‌های بومی مازندران را از جمله برنامه‌های جانبی در این جشنواره برشمرد.

دبیر جشنواره بهار نارنج بابل با اشاره به شکل‌گیری مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بابل، ادامه داد: در گذشته به‌سبب فقدان مدیریت فرهنگی در شهرداری بابل اطلاعات کاملی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در دسترس نبود که مقرر شد که این مطالعات در دستور کار دفتر این مدیریت قرار گیرد.

حسینی با تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره بهار نارنج در پنج دوره گذشته گفت: سعی شد از پیشنهادات و نظرات ارزنده همه عزیزانی که تجربه اجرایی داشتند بهره برده تا این جشنواره به نحو شایسته‌ای برای مردم بابل برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار