حاشیه‌های بازی سایپا و صبا
نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: داوران بازی و ناظر بازی پس از پایان بازی از شرایط میزبانی استان البرز راضی بودند و موضوع توهین به داوران صحت ندارد.
کد خبر: ۲۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 13 April 2015
به گزارش تانباک – البرز: پس از پایان بازی سایپای البرز و صبای قم که با پیروزی 3 بر صفر و قاطع نارنجی‌پوشان البرزی به اتمام رسید، مسائلی درباره داوری این بازی و همچنین رفتار با داوران مطرح شد.
نخست مهدی تارتار سرمربی صبای قم گفت که پنالتی سایپایی‌ها مشکوک بوده و به عملکرد تیم داوری اعتراض کرد.
پس از آن یکی از خبرگزاری‌ها در گزارشی مدعی شد که "در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اتفاق بد و ناگواری برای تیم داوری و ناظر بازی یکی از باشگا‌ه های لیگ برتری رخ داد و هیات فوتبال استان شهر میزبان با کم کاری و بی توجهی که بیشتر بی حرمتی و بی احترامی شبیه بود داوران و ناظربازی را در یکی از بدترین هتل‌های نزدیک ترین استان به پایتخت، اسکان داد.
این رفتار ناپسند و توهین آمیز در بازی با سایپا البرز و صبای قم به وقوع پیوست که در نهایت باعث ناراحتی مسئول برگزاری مسابقه شد تا آنها قبل روز قبل از مسابقه مهمانپذیر انتخابی البرزی ها را ترک کرده و با هزینه شخصی خود به هتل انقلاب کرج بروند.
این در حالی است که فلسفه اسکان داوران و ناظر بازی نزدیک استادیوم و روز قبل از بازی، ایجاد آرامش برای قضاوت هرچه صحیح تر داوران و همچنین نظارت دقیق در این دیدارهاست.
البته شنیده ها حاکی از آن است که پیش از این نیز بارها چنین واقعه ای برای شهری که با اصرار بسیار میزبانی مسابقات مهمی همچون استقلال و پرسپولیس را به دست آورد، رخ داده است و این بی حرمتی از سوی هیات فوتبال شهر میزبان توجیه پذیر نیست."
نکته جالب توجه این است که در گزارش فوق به جای نام آوردن از استان و شهر میزبان مسابقه به عباراتی چون " هیات فوتبال استان شهر" ، " بارها چنین واقعه ای برای شهری که با اصرار بسیار میزبانی مسابقات مهمی همچون استقلال و پرسپولیس را به دست آورد" استفاده شده، اما در لید این گزارش به صراحت از هیئت فوتبال استان البرز نام برده شده است.
مسابقه سایپای البرز و صبای قم را جمشید محمدی به همراه سجاد طوری ایوب غلامزاده قضاوت کردند. علی احمدی داور چهارم مسابقه بود و بهرام مهرپیما نیز وظیفه نظارت را بر عهده داشت.
درباره این اتفاقات نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: داوران بازی و ناظر بازی پس از پایان بازی از شرایط میزبانی استان البرز راضی بودند و موضوع توهین به داوران پس ازدیدار تیم فوتبال سایپا و صبا صحت ندارد.
بهروز یمینی گفت: متاسفانه این خبر کذب در یکی از خبرگزاری های کشور منتشر شد که از سوی هیئت فوتبال این خبر تکذیب می شود.
نایب رئیس هیات فوتبال ادامه داد: داوران بازی و ناظر بازی پس از پایان بازی از شرایط میزبانی استان البرز راضی بودند و موضوع توهین به داوران صحت ندارد.
یمینی ادامه داد: داوران در هتل سامان مستقر شدند و اصلا با هزینه شخصی خود به هتل ورزش نرفتند و تمام شبانه روز در این هتل بودند و هزینه پذیرایی هم بر عهده هیئت فوتبال استان البرز بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار