رئیس پلیس‌راه مازندران
رئیس پلیس‌راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در تمام محورهای استان عادی و روان است.
کد خبر: ۲۲۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 27 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، جعفر محمدنژاد گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در تمامی محورهای مازندران به‌ صورت عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان، اظهار کرد: تردد موتورسیکلت روزهای چهارشنبه هشت، پنج‌شنبه 9 و جمعه 10 اردیبهشت‌ماه در تمام بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان موا سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه هشت، پنج‌شنبه 9 و جمعه 10 اردیبهشت‌ماه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

این مسئول یادآور شد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه هشت و جمعه 10 اردیبهشت ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 10 اردیبهشت ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 دقیقه تا 24 همان روز از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای استان، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار