کد خبر: ۲۲۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 27 April 2016


دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ساوجبلاغ ضمن انتقاد از عملکرد صدا و سیما در ترغیب مردم به خرید کالاهای خارجی در تبلیغات خود، گفت: متاسفانه صدا و سیما همکاری لازم را در تشویق مردم به خرید تولیدات داخلی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، كرمعلي ساماني‌پور در همایش تجلیل از كارگران نمونه شهرستان‌هاي ساوجبلاغ و نظرآباد که امروز چهارشنبه(هشتم اردیبهشت) در ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: متاسفانه صنعت در شهرستان ساوجبلاغ فقط با 40 تا 50 درصد ظرفیت مشغول به فعالیت است که اگر بخش غیر فعال مجددا راه اندازی شود زمینه اشتغال بسیار خوبی در این شهرستان شکل خواهد گرفت.

وی بر لزوم تفکیک سرمایه دار و سرمایه گذار تاکید کرد و افزود: سرمایه‌دار برای دولت هیچ نفعی ندارد به همین دلیل باید آن را از سرمایه گذار تفکیک کرده و به سراغ سرمایه گذار برویم و از آن حمایت کنیم.

وی افزود: پس از آن است که می‌توانیم دست‌های قاچاق کالا که به صنعت ما ضربه می‌زنند را قطع و تا حد زیادی معزل بیکاری را مرتفع کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از مولفه های موفقیت دولت است؛ زمانی که دولت این پدیده شوم را نابود کند می تواند همچون دیگر کشورهای پیشرفته برنامه‌های خود را اجرا کند.

سامانی پور با انتقاد از عدم تناسب میان نرخ تورم و سود دریافتی بانک‌ها از تسهیلات اعلام کرد: با اين نظام بانكي، سرمايه گذار چگونه مي‌تواند اقدام به دريافت تسهيلات و سرمايه گذاري نمايد؟

وي اضافه کرد: رشد صنعت در گرو تغییر ساختار نظام بانکی کشور است؛ اگر این ساختار اصلاح شود کارگر و کارفرما سود خواهند برد اما تا زمانی کهاین مشکل وجود دارد صدمات آن متوجه کارگران و کارفرما خواهد بود.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ساوجبلاغ ضمن انتقاد از عملکرد صدا وسيما اعلام کرد: متاسفانه صداوسيما با تبليغ كالاهاي خارجي استفاده از كالاي خارجي را به جاي كالاي ايراني ترغيب مي‌كند.

وی در پایان یادآور شد: اگر صدا و سیما تبلیغ کالاهای خارجی را متوقف کند مردم به سمت استفاده از اجناس ايراني سوق می‌یابند که نتیجه آن کاهش واردات افزایش تولید و بهبود اشتغال خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار