کد خبر: ۲۲۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 27 April 2016


مدیرکل کمیته امداد خمینی استان البرز گفت: سه زندانی نیازمند غیربزهکار آبرومند البرزی با کمک خیرین و ایجاد هماهنگی‌های لازم توسط کمیته امداد، پس از پرداخت بدهی شکات به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خمینی استان البرز، علی سالارکیا اظهار داشت: سه زندانی نیازمند غیربزهکار آبرومند البرزی با کمک خیرین و ایجاد هماهنگی‌های لازم توسط کمیته امداد، پس از پرداخت بدهی شکات به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی ادامه داد: با مراجعه خانواده‌های سه زندانی نیازمند غیربزهکار به دفاتر امداد و پس از برآورد بدهی آنها به شاکیان که به دلیل مهریه و اجاره مسکن معوق، در زندان به سر می‌بردند، رایزنی‌های لازم توسط کمیته امداد صورت گرفت و با پرداخت جمعا 100 میلیون ریال آزاد شدند.

مدیرکل کمیته امداد خمینی استان البرز با اشاره به مشکلات حقوقی خانواده‌های مددجو گفت: مشکلات حقوقی خانواده‌ها از طریق معاضدت حقوقی و با استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکار و تعامل با دستگاه قضایی با جدیت دنبال می‌شود.

سالارکیا افزود: به منظور استفاده مددجویان کمیته امداد از خدمات معاضدت حقوقی و اختصاصی وکلای معاضدتی دادگستری و بهره‌مندی مددجویان از خدمات حقوقی کانون وکلا، تفاهمنامه‌ای فی‌مابین کانون وکلای استان و کمیته امداد البرز منعقد شده است.

وی تصریح کرد: این نهاد در راستای رفع مشکلات و نیازهای این خانواده‌ها و ایجاد بسترهای لازم به منظور توانمند کردن آنان از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام استان البرز بیان کرد: این نهاد مقدس برای کمک به جبران دیه یا جریمه زندانیان که فاقد سابقه سوء کیفری بوده و در اثر حادثه‌هایی همچون تصادف، ورشکستگی، حوادث طبیعی و... متحمل خسارت شده یا موظف به پرداخت دیه شده‌اند، اقدامات مؤثری را با مشارکت و حمایت دستگاه‌های ذیربط و افراد خیر و نیکوکار به انجام رسانده و زمینه آزادی آنان فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فقط زندانیان آبرومندی که مرتکب جرایم عمد نشده و دارای سابقه ارتکاب جرم و محکومیت کیفری نیستند از این خدمات برخوردار می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار