با تلاش ماموران پلیس محقق شد
ماموران پليس مبارزه با كالاي قاچاق و ارز نيروي انتظامي به يك دستگاه خودرو تريلر در آزادراه كرج - قزوين مشكوك شد که در بازرسي از خودروي مذكور 2 هزار و 376 جعبه ظروف كريستال قاچاق به ارزش ريالي 2 ميليارد ريال كشف شد.
کد خبر: ۲۱۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 26 April 2016
به گزارش تابناک – البرز: رئيس پليس ساوجبلاغ از دستگيري باند سارقان باغ ويلاها در منطقه كهريزك اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ احمد جبارپور گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از باغ ويلاها در برخي مناطق ساوجبلاغ ، پيگيري موضوع به طور ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي اضافه كرد: ماموران كلانتري 14 كهريزك با انجام اقدامات اطلاعاتي و به كارگيري گشت‌هاي نامحسوس؛ فردي را در حين ورود به يكي از باغ ويلاها شناسايي و دستگير كردند.
وي ادامه داد :متهم كه اعتياد به مواد مخدر داشت در بازجويي ماموران به جرم خود مبني بر سرقت اعتراف كرد و ازعان داشت كه با همدستي چهار نفر ديگر ، با زير نظر گرفتن باغ ويلاهاي خالي از سكنه در يك فرصت مناسب اقدام به سرقت از آنها كرده و پس از انتقال اموال مسروقه به يك انباري در اطراف شهر آنها را به فروش مي رساندند.
وي خاطرنشان كرد: پليس با رصد اطلاعاتي محل اختفاء متهمان را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي ، چهار متهم را دستگير كرده و در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقاديري لوازم خانگي مسروقه كشف شد .
جبارپور ادامه داد: متهمان پس از تحقيق و بازجويي هاي ماموران، به 15 فقره سرقت از باغ ويلاها در منطقه چهارباغ و سهيليه اين شهرستان اعتراف كردند.
وي از مالكان باغ ويلاها خواست تا اقدامات لازم احتياطي و موارد ايمني مانند نصب حفاظ ، نصب دوربين مدار بسته و سيستم هاي هشداري را مد نظر قرار داده و رعايت كنند.
گفتني است ، متهمان به همراه پرونده تشكيل شده براي مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
همچنین رئيس پليس آگاهي استان البرز از كشف محموله قاچاق ظروف كريستال به ارزش 2 ميليارد ريال دراين استان خبر داد.
سرهنگ حميد رضا گل صباحي افزود: ماموران پليس مبارزه با كالاي قاچاق و ارز نيروي انتظامي در پي اجراي طرح‌هاي كنترلي مبارزه با قاچاق كالا به يك دستگاه خودرو تريلر درآزادراه كرج - قزوين مشكوك شدند.
وي اضافه كرد: با رصد مسير خودرو مذكور بعد ازمصافتي مسيرتردد وي را كنترل و در يك فرصت مناسب توقيف كردند.
گل صباحي افزود: پس ازبررسي مدارك وي مشخص شد كه خودرو فاقد هرگونه اسناد گمركي مي‌باشد كه خودرو مورد بازرسي قرارگرفت.
وي گفت: دربازرسي از خودروي مذكور 2 هزارو 376 جعبه ظروف كريستال قاچاق به ارزش ريالي  2ميليارد ريال كشف شد.
وي خاطرنشان كرد كه دراين رابطه يك نفر دستگير و تحويل مراجع قضايي شد.
وي افزود: پليس استان البرز با هرگونه قاچاق كالا در استان البرز مبارزه خواهد كرد و نقش مردم در مبارزه با پديده شوم قاچاق كالا و ارز كه اقتصاد، توليد و اشتغال كشور را با مشكلات عديده اي روبرو مي كند، بسيار تاثيرگذار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار