کد خبر: ۲۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 12 April 2015
مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان البرز از توزیع بیش از سه هزار بلیط رایگان سینما برای جوانان و نوجوانان این استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی خبرداد.
شفیع شعله کار روز یکشنبه گفت: هفته هنر انقلاب و استفاده از زبان موجز و تاثیر گذار هنر در نشر اندیشه های انقلاب فرصت مغتنمی است که باید به بهترین وجه از آن استفاده شود.
شعله کار اظهار داشت: دراین راستا حوزه هنری اقدام به توزیع بیش از سه هزار و 500 قطعه بلیط تماشای فیلم اثر گذار روباه از فیلم های منتخب حوزه هنری از سی و سومین جشنواره فیلم فجر درمیان دانشجویان و دانش آموزان و فرهیختگان استان کرد.
وی گفت: نوجوانان و جوانان البرزی به تماشای فیلم متفاوت 'روباه'به کارگردانی 'بهروز افخمی' دعوت شدند.
به گفته مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، سالن اکران سینما هجرت تا 31 فروردین ماه 94 میزبان حضور فرهیختگان استان البرز به منظور تماشای اثر متفاوت بهروز افخمی خواهد بود.
شعله کار افزود: دانشجویان و دانش آموزان البرزی می توانند با مراجعه به سایت www.artalborziha.ir و ارائه شماره دانشجویی و کد شناسایی خود بلیط این فیلم را دریافت و به تماشای آن بنشینند.
وی اظهار داشت: حمید گودرزی، بابک حمیدیان، جلال فاطمی، آرش مجیدی، مرجان شیرمحمدی از جمله بازیگران این فیلم هستند.
شعله کار گفت: این درخصوص ماموریت های جاسوسی رژیم صهیونیستی برای ترور دانشمندان هسته ای ایران ساخته شده است.
مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان البرز در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه اینترنتی هنر انقلاب گفت: این مسابقه به منظور ترویج فرهنگ ناب هنر انقلابی در میان آحاد مردم خصوصا جوانان و نوجوانان به همت حوزه هنری استان و با اهدای جوایز ارزنده ای برگزار می شود.
وی افزود: یکی از رسالت های مهم حوزه هنری خاصه در هفته هنر انقلاب ترویج ارزشهای ناب انقلاب و معرفی آرمان های بلند انقلاب است که بر همین اساس حوزه هنری استان البرز اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ اینترنتی با عنوان 'هنر انقلاب' نموده است.
شعله کار در ادامه به ویژگی های این مسابقه بزرگ اشاره کرد و بیان کرد:در این مسابقه بر شخصیت محوری سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی تاکید و دیگر سوالات آن بر محور هنر انقلاب است که به صورت ساده و روان در اختیار عموم شرکت کنندگان و مردم خوب و هنردوست البرزی قرار می گیرد.
گفتنی است این مسابقه همزمان با هفته هنر انقلاب برگزار و از برگزیدگان آن به صورت شایسته ای تقدیر خواهد شد.
علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir در این مسابقه بزرگ شرکت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار