کد خبر: ۲۱۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 25 April 2016


معاون فرهنگی وجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به شکل گیری نیازهای جدید درعرصه ارتباطات گفت: در سال ۹۵ برای پرورش ۱۴۰۰ مربی سواد رسانه‌ای در البرز برنامه ریزی شده است.

قدرت الله شمیرانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: با پرورش و فعال سازی این مربیان فرصت ها و تهدیدات موجود در فضای رسانه ای به شکل کاربردی و موثر به نسل جوان منتقل می شود.

وی در ادامه به رشد سمن های حوزه جوانان در گرایش های مختلف اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته تعداد سازمان های مردم نهاد مجوزدار و رسمی البرز با رشدی ۱۰۰ درصدی به ۱۰۴ سمن رسیده است.

شمیرانی تصریح کرد: این افزایش چشمگیر در حالی صورت گرفت که تعهد معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز در سال گذشته تنها ۳۰ سمن بوده است.

شمیرانی با اشاره به اثرات مثبت فعالیت سازمان های مردم نهاد بر عرصه های مختلف اجتماع و لزوم ادامه این روند گفت: در حال حاضر ۱۰ سمن دیگر نیز در مرحله ثبت نام قرار دارند و با برنامه ریزی های صورت گرفته انتظار داریم در سال ۹۵ شاهد اتفاقات بهتری در این حوزه باشیم.

معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز با تاکید بر اهمیت رشد کیفی سازمان های مردم نهاد گفت: در سال ۹۴ حدود ۵۰ دوره آموزشی در زمینه های پرکاربرد و مختلف اجتماعی و فرهنگی توسط سمن های البرز برگزار شد که به نوبه خود اقدامی ارزشمند و تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: همچنین ۷ اعزام به دوره های مختلف از جمله پروژه نویسی، چگونگی فعالیت سازمان های مردم نهاد جوانان در عرصه بین الملل، تاریخ شفاهی، آشنایی با تاریخ معاصر ایران، گردشگری و میراث فرهنگی، آسیب های اجتماعی، اصول حرفه ای و روش کارگروهی در حوزه اجتماعی آشنایی با رسانه در سال گذشته داشته ایم.

وی در پایان تصریح کرد: پیش بینی ما این است که در سال جاری، دوره ها و کارگاه های توانمندسازی بیشتری در حوزه هایی همچون اشتغال و کارآفرینی، محیط زیست، حقوق شهروندی، آسیب های اجتماعی و عصر رسانه برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار