شهردار تبریز در دیدار با سفیر بلاروس تاکید کرد
شهردار تبریز در دیدار با سفیر بلاروس در کشورمان بر استفاده از ظرفیت‌های موجود ناوگان حمل و نقل عمومی بلاروس در تبریز تاکید کرد.
کد خبر: ۲۱۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 16 April 2016
شهردار تبریز در دیدار با سفیر بلاروس در کشورمان بر استفاده از ظرفیت‌های موجود ناوگان حمل و نقل عمومی بلاروس در تبریز تاکید کرد.

به گزارش  تابناک تبریز از شهرداری تبریز، صادق نجفی در دیدار با سفیر بلاروس در ایران، با اشاره به اهمیت توسعه اقتصادی تبریز و ماگیلف اظهار داشت: شهرداری تبریز آماده است تا در صورت تاسیس کارخانه مونتاژ خودرو حمل و نقل عمومی کشور بلاروس در تبریز، قسمتی از ناوگان حمل و نقل عمومی خود را از این مجموعه خریداری کند.

شهردار تبریز علت تاکید خود بر تاسیس کارخانه مونتاژ در تبریز را ایجاد اشتغال‌زایی و فضای کسب و کار عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با تاسیس این مجموعه فرصت شغلی فضای کسب و کار ایجاد شود.

وی با اشاره به خواهرخواندگی تبریز و ماگینف، خاطرنشان کرد: ما باید از این ظرفیت فرهنگی برای بهبود روابط دو کشور بهره‌مند شویم و برگزاری هفته‌های فرهنگی در دو شهر خواهر خوانده می‌تواند باعث گسترش روابط شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه مشوق‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز برای اهداف گردشگری تبریز 2108 تدوین شده است، خاطرنشان کرد: تنوع و گستردگی موضوعات توسعه‌محور در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، زیست‌محیطی و حمل‌ و‌ نقل ترکیبی، بستر ارزشمندی برای حضور فعالان سرمایه‌گذری خارجی به شمار می‌رود.

ویکتور ریباک، سفیر بلاروس برای پیگیری مباحث مطرح شده در دیدار سال گذشته و به منظور تحکیم روابط تبریز با ماگیلف برای بار دوم با شهردار تبریز دیدار کرد.

سفیر بلاروس در کشورمان با اشاره به اهمیت روابط اقتصادی دو کشور یادآور شد: گسترش همکاری های اقتصادی با تبریز می‌تواند باعث تقویت روابط کشور ایران و بلاروس شود و امید می‌رود با آغاز این ارتباط اقتصادی شاهد گسترش ارتباط در سایر حوزه ها نیز باشیم.

در پایان این دیدار، طرفین هدایایی را به رسم یادبود به یکدیگر اعطا کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار