مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری تویسرکان گفت: زنان موفق سرپرست خانوار و کارمندان زن نمونه تویسرکان تجلیل می‏‌شوند.
کد خبر: ۲۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 11 April 2015
مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری تویسرکان گفت: زنان موفق سرپرست خانوار و کارمندان زن نمونه تویسرکان تجلیل می‏‌شوند.

به گزارش فارس؛  سمیه ترکاشوند در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده تویسرکان با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: برنامههای هفته بزرگداشت مقام زن در شهرستان تویسرکان شامل دیدار با امام جمعه، سرکشی از مادران معظم شهدا، گردهمایی مسئولان هیئت مذهبی خواهران و تجلیل از بانوان فعال در عرصههای فرهنگی و دینی است.

 

وی کوهپیمایی دانشجویان دختر با همکاری امور فرهنگی و بسیج دانشجویی، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، برگزاری مسابقه پیامکی حجاب برتر بین دانشجویان دختر و اهدای جوائز به برندگان و برگزاری مسابقه قرآنی حفظ و تفسیر را از دیگر برنامههای این هفته برشمرد.

 

مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری تویسرکان افزود: در هفته بزرگداشت مقام شامخ زن کارمندان نمونه زن شهرستان تویسرکان معرفی و تجلیل می‌‏شوند.

 

وی با بیان اینکه بانوان فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی شهرستان تویسرکان در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه حضور مییابند، تصریح کرد: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) جشن باشکوه میلاد کوثر در روز یکشنبه 23 فروردین ساعت 16 در سالن 2 هزار نفری الغدیر این شهرستان برگزار میشود.

 

ترکاشوند عنوان کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته زن و روز مادر، زنان موفق و نمونه سرپرست خانوار تجلیل می‏‌شوند و همچنین بازدید از کارگاه‌‏های زنان کارآمد و کارآفرین نیز در این هفته انجام میشود.

 

وی در پایان عنوان داشت: امسال برنامهریزی در راستای آموزش خانواده، مشاوره خانواده، کاهش آسیبهای اجتماعی، اشتغال و سلامت از عمده فعالیتهای کمیسیون بانوان شهرستان تویسرکان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار