معاون استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،معاون استاندار سمنان گفت: مرحوم فرج‌الله سلحشور نمونه هنرمند انقلابی بود و امروز باید هنر متعهد ترویج شود.
کد خبر: ۲۱۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 13 April 2016

همایش «در جست‌وجوی حقیقت» از سلسله برنامه‌های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد.

معاون استاندار سمنان در این همایش که در تالار بهمن فرهنگسرای مهر شاهرود و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود ترابی امام جمعه شاهرود، مدیران و مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و هنرمندان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد سید شهیدان اهل قلم، سیدمرتضی آوینی اظهار داشت: شهید آوینی به‌وسیله هنر خود توانست دلیری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس را در منظر مردم به تصویر بکشد.

سیدمحمدرضا هاشمی با اشاره به وجود هنرمندانی متعهد در کشور گفت: بهترین راه به نمایش گذاشتن و انتقال رشادت‌های رزمندگان به نسل جدید، استفاده از ابزار هنر است.

وی افزود: مرحوم فرج‌الله سلحشور نیز نمونه‌ای دیگر از هنرمندانی بود که در راستای حفاظت از دین و آرمان‌های انقلاب، آثار ارزشمندی به یادگار گذاشت.

فرماندار شهرستان شاهرود با اشاره به برنامه‌هایی که همه ساله در هفته هنر انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: سال گذشته و در این ایام شاهد برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی شهرستان در قالب برگزاری اجلاسیه یک هزار و 26 شهید شهرستان بودیم.

همایش در جست‌وجوی حقیقت از سلسله برنامه‌های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با همکاری حوزه هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار