فرماندار شهرستان شاهرود تأکید کرد
به گزارش تابناک سمنان،فرماندار شهرستان شاهرود گفت: باید هر چه بیشتر در راستای توسعه بخش‌های کشاورزی و گردشگری در شهرستان شاهرود تلاش کنیم.
کد خبر: ۲۱۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 12 April 2016

سیدمحمدرضا هاشمی صبح امروز در نشست فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات حوزه الحدید که در سالن جلسات فرمانداری شاهرود برگزار شد، با اشاره به دو نعمت بزرگ ولایت و امنیت اظهار کرد: جمهوری اسلامی دستاوردهای مهمی دارد که نعمت ولایت و امنیت از مهم‌ترین آن‌هاست و باید دید امروز کشورهایی که نعمت ولایت و امنیت ندارند، در چه وضعی به سر می‌برند.

وی افزود: امروز بالاترین توفیقی است که ما داریم و باید قدر آن را بدانیم این است که باید فضای اداری ما با تفکر بسیجی اداره شود و به حمدالله مدیران ما جبهه رفته‌اند و در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و باید این تفکر اشاعه یابد.

فرماندار شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که بسیجی هستیم چراکه بالاترین راه مبارزه با تهاجم دشمن فعال کردن پایگاه‌های بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی است تا پیروز شویم.

هاشمی تصریح کرد: باید از بسیج و تفکر آن هر چه بیشتر استفاده کنیم و پتانسیل و نیروی آن را قدر بدانیم.

وی بیان کرد: در سال 95 برنامه‌های مهم سفر هیأت دولت و آمارگیری طرح نفوس و مسکن در اولویت است که در جلسه هیأت دولت نیز بررسی می‌شود.

فرماندار شهرستان شاهرود بیان کرد: ما در این سفر در تلاش هستیم طرح‌های خوبی را به تصویب برسانیم و برای رونق شهرستان در بحث اشتغال و کمک به آبادانی این شهرستان گام برداریم.

هاشمی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در استان سمنان وجود دارد، گفت: ما می‌توانیم در حوزه کشاورزی و گردشگری کار کنیم، چون پایدار است و سبب می‌شود روستاهای ما خالی از سکنه نشود.

وی تصریح کرد: باید هر چه بیشتر در راستای توسعه امر کشاورزی و گردشگری در شهرستان شاهرود تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان شاهرود با تأکید بر همکاری با بسیج و سپاه در تمام برنامه‌ها عنوان کرد: به‌عنوان یک بسیجی هر کاری که بتوانیم برای جامعه بسیجیان انجام می‌دهیم.

هاشمی افزود: فرماندهان پایگاه‌های بسیج و مدیران باید کمک کنند و از وجود همه باید استفاده کنیم تا بتوانیم با جذب حداکثری بسیجیان، سازمان‌دهی و آموزش بازویی قوی برای مدیران در راستای حفظ خون شهدا و ارزش‌ها گام برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار