با مساعد شدن هوا؛
تابناک: مدير عامل شركت توسعه مجتمع هاي سياحتي و ورزشي سپاهان از افزایش ساعت کاری شهر روياها با توجه به مساعد شدن هوا از یکشنبه هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 10 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، پيام جواديان با اعلام اين خبر گفت: با توجه به مساعد و گرم شدن هوا همچنین افزایش طول روز از یکشنبه هفته آینده ساعات كار مجموعه شهرروياها تا اطلاع ثانویه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ مي باشد.

وي با اشاره به این که مجموعه شهر روياها در روزهاي شنبه نيز تعطيل مي باشد اذعان داشت: روزهای یکشنبه و دوشنبه مجموعه شهر رویاها از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ بعد ازظهر برای مدارس و اردوهای دانش آموزي فعال است و تسهیلاتی برای استفاده از این قشر از امکانات و تجهیزات شهر روياها با تخفیف حدود ۴۵ درصدي ارائه می شود به طوری که مراكز آموزشي و فرهنگي می توانند براي گروه هاي بيش از ۲۵ نفره از اين تخفیف ۴۵ درصدی استفاده کنند.

مدير عامل شركت توسعه مجتمع هاي سياحتي و ورزشي سپاهان اضافه کرد: به پرسنل ارگان ها و سازمان های مختلف طی نامه نگاری با این شرکت بر طبق مقررات بن ۲۵ درصدی تخفیف برای استفاده از شهر رویاها اهدا می شود.

وی ادامه داد:افرادی که قد زیر ۱۱۰ سانتی متر دارند می توانند به صورت رایگان از مجموعه شهر رویاها استفاده کنند.

جوادیان یادآورشد: تمام امکانات رفاهی،تفریحی ،انواع رستوران ها و کافی شاپ در شهر رویاها وجود دارد همچنین غرفه های هنری و فرهنگی در این مجموعه برپا شده است.

گفتني است؛ شهر رویاها در فضايي به مساحت ۱۷۰ هزار مترمربع در كمربندي شرق اصفهان در كنار كوه نخودي احداث شده كه اين پارک بازي مدرن داراي ۷ بخش موضوعي مختلف و با ۹۶ جاذبه متنوع و بازي هاي منحصر به فردي از جمله ۳ سينما رويا مي باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار