کد خبر: ۲۰۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ 10 April 2016

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: اجازه هیچگونه اعمال سلیقه‌ای در برگزاری انتخابات مجمع شهرستانی جمعیت هلال احمر را نمی‌دهیم.

احسان نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان البرز همزمان با سراسر کشور در روز بیست و سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: ساختار جمعیت هلال احمر به صورتی است که رأی اعضا در آن نقش تعیین‌کننده داشته و همه اعضای فعال می‌توانند در این راه نقش‌آفرینی کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد: بر اساس قانون اعضای جمعیت هلال احمر که دارای 25 سال به بالا و سابقه بیش از 3 سال همکاری فعال با این جمعیت هستند، می‌توانند برای انتخابات مجمع شهرستانی نامزد شوند.

نصیری افزود: همچنین تمام اعضای بالای 18 سال نیز حق رأی داشته و می‌توانند به نامزدهای مورد نظر خود رأی دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان البرز دارای بیش از 22 هزار عضو است که از این تعداد در مجموع بیش از 6 هزار نفر در روز بیست و سوم اردیبهشت حق رأی دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: در استان البرز انتخابات مجمع شهرستانی در 4 شهرستان کرج، ساوجبلاغ، فردیس و نظرآباد برگزار می‌شود و در شهرستان‌های طالقان و اشتهارد به دلیل اینکه فاقد شعبه مستقر در این شهرستان‌ها هستند، انتخابات نخواهیم داشت.

نصیری بیان کرد: ثبت‌نام از نامزدها به پایان رسیده و در تلاش هستیم تا انتخاباتی سالم، قانونمند، صحیح و با مشارکت اکثر اعضای فعال در استان البرز داشته باشیم.

وی تأکید کرد: به طور قطع اجازه هیچگونه اعمال سلیقه در امر برگزاری مجمع شهرستانی هلال احمر را نخواهیم داد و تمام کارها باید بر اساس قانون و در چارچوب‌های مشخص جمعیت هلال احمر باشد.

نصیری در پایان گفت: استان البرز آمادگی کامل برای برگزاری این انتخابات را دارد و دغدغه‌ای در این زمینه نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار