خواسته‌ای که تنها در چند کلمه خلاصه می‌شود تا حق قشری نه چندان کم جمعیت در جامعه نیز از حقوق قانونی خود که‌‌ همان حق تاهل، بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی، حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار است و به همکارانشان پرداخت می‌شود بی‌بهره نمانند و یا خواهان تبدیل وضعیت به خدمات کشوری اعم از رسمی کشوری یا پیمانی هستند.
کد خبر: ۲۰۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸ 07 April 2016
سالهاست که تعدادی از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی استان ایلام با اعلام نارضایتی از وضعیت حقوق ومزایای دریافتی وبی توجهی مسئولین این سازمان به خواسته ها ومطالبات خود از هرفرصتی برای پیگیری خواسته های خود استفاده می کنند وتداوم پیگیری های روزانه آنها از باقی ماندن این مشکلات وبی مهری مسئولین این سازمان نسبت به آنان حکایت دارد.

به گزارش تابناک ایلام،تعدادی از کارکنان بهزیستی استان ایلام بصورت مستمر وروزانه با درج خواسته خود در سایتهای خبری خواستار رسیدگی به خواسته ها ومطالبات خود از سوی مسئولین بهزیستی کشور واستان هستند بنحویکه با گریزی در فضای رسانه های اینترنتی کشور حتما به ردپایی از خواسته این جمع روبرو خواهی شد.

پیگیری های نافرجام این جمع، از دولت نهم ودهم با موضوع رسیدگی به وضعیت معیشتی وحقوقی آنان آغاز ،اما پس از ناامید شدن از دستورات مرد میانه اندام و همیشه در سفر دولتهای نهم و دهم که براساس آمار، گیرنده بیشترین در خواست‌ها و نامه‌های مردمی در عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی بوده است ،اینک سالهاست به کلید دولت تدبیر وامید چشم دوخته اند اما ظاهرا کلید تدبیر رییس دولت یازدهم هم برای گشایش قفل مشکلات این گروه زحمتکش کارساز نبوده است!

این کارکنان را که هنوز امیدوار به حل مشکلات خود به دست گره گشای ریاست محترم جمهوری اسلامی  هستند؛ در آیین نامه استخدام ادارات دولتی به نام مستخدمین رسمی – کارگری می‌شناسند.

این افراد با مدارک تحصیلی از دیپلم تا کار‌شناسی ارشد حالا سالهاست در تبعیضی آشکار نسبت به همکاران خود که تنها با تفاوتی موسوم به مستخدمین رسمی کارمندی در ادارات دولتی مشغول بکارند نه حق تاهل می‌گیرند و نه فوق العاده برای بدی آب و هوا، نه حق تحصیلات به آنان پرداخت می‌شود و نه از مزایای محرومیت مناطق جنگی استفاده می‌کنند.

این محرومیت و تبعیض در حالی انجام می‌شود که تنها اختلاف بین آنان و همکارنشان در استفاده از نقل کارگری و کارمندی است و البته وقتی پای درد دلشان می‌نشینی احساس می‌کنی در این میان حتی حرمت کلمه در کارگر هم که عطر و بوی بوسه پیامبر مهربانی (ص) را با خود دارد نیز بر درد‌هایشان می‌افزاید.

آنان که در دوران دفاع مقدس مرزدارانی غیور بوده و بسیاری از آنان از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگرانند در تمام این سال‌ها دم فرو بسته‌اند و تبعیض آشکار بین آن‌ها و همکارانشان سبب شده با مسایل و مشکلات مالی بسیار دست و پنجه نرم کنند.

تلخی این تبعیض و تناقض آشکار آنجا روشن می‌شود که در هنگام پرداخت عیدی بر خلاف روند محاسبه این مزیت بر اساس قانون کارو برای کارگران از منظر سازمان دولتی متبوع خود آنان کارمند محسوب شده و همانند کارمندان رسمی عیدی دریافت می‌کنند.

این وضعیت آن‌ها را شبیه ضرب المثل معروف می‌کند که (یا مرغ باش بپر، یا شتر باش و ببر!) نگاهی به فراوانی این افراد در نهادهایی نظیر بهزیستی، تربیت بدنی نیز حکایت از نبود نگاه کار‌شناسی شده به وضعیتهای استخدامی آنان در احکامشان است و وجود این جایگاه دوگانه کارمندی رسمی و کارگری رسمی در این نهاد‌ها تا حدودی غیر منطقی و نیازمند تجدید نظر می‌دهد.

همانگونه که در بالا ذکر شد تأمین نیروی انسانی ادارات دولتی و سازمان‌های وابسته به روش‌های مختلف از جمله بکارگیری کارکنان رسمی کارگری صورت می‌گیرد. این در حالی است که بخشی از این مجموعه معلق نتوانسته‌اند جای خود را نه در بین کارکنان پیمانی و نه رسمی کشوری پیدا کنند

درتازه ترین ایمیل ارسالی این جمع به سایت خبری تابناک ایلام آمده است:
"احتراماً به استحضار می رساند تعدادی از نیروهای فعال و کاردان در این اداره کل تحت عنوان رسمی کارگری مشغول به انجام وظیفه هستیم که اغلب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده که متاسفانه مزایای مندرج در احکام کارگزینی و سایر مزایای جانبی از جمله بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار و ………. شامل ما نمی شود.

جالب اینکه چارت خالی سازمانی داریم که با توجه به سوابق و تخصصی که هر کدام از ما در مشاغلی که سالها در آن کار می کنیم و تجربه کافی را کسب نموده ایم. در اداره ای که در آن هستیم حتی اگر چارت خالی نیز نداشته باشد مسئولین محترم سازمان می توانند از مرکز درخواست پست جدید نمایند.

حال این این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری!
موقع پرداخت پاداش پایان سال، عیدی ما باید اندازه مبلغ عیدی کارمندان رسمی باشد چونکه حقوق ما از محل بند (( و )) تبصره ۱۹ قانون بودجه و از طریق خزانه پرداخت می شود.
اگر تفاوت ما از نوع بیمه باشد که نیروهای پیمانی و قرادادهای کار معین نیز بیمه تأمین اجتماعی می باشند! مسئولین باید به این امر مهم توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خصوصی و یا کارخانجات نیستیم بلکه ما به استخدام سازمانی کاملاً دولتی درآمده ایم.
 لذا جهت احقاق حقوق و پرهیز از تبعیض و ایجاد عدالت اداری ما کارکنان رسمی کارگری شاغل در اداره دولتی خواهان تبدیل وضعیت در قالب طرح از رسمی کارگری به رسمی کشوری و یا پیمانی می باشیم تا بتوانیم همانند کارکنان رسمی از قانون نظام هماهنگ و خدمات کشوری بهره مند شویم.این مشکل کلیه همکاران رسمی کارگری بهزیستی سراسر کشور می باشد.

اینک که این جمع تا پیش از اجرای قانون خدمات کشوری امیدوار به رفع این تبعیض‌ها و بهره گیری از مزیتهای قانونی خود نظیر حق تاهل و غیره بودند از حل نشدن این اجحاف در حق خود و دیگر همکارنشان دلسرد شده و حالا تمام امیدشان به تدبیر ریاست محترم جمهوری است تا خواسته‌ای که تنها در چند کلمه خلاصه می‌شود تا حق قشری نه چندان کم جمعیت در جامعه نیز از حقوق قانونی خود که‌‌ همان حق تاهل، بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی، حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار است و به همکارانشان پرداخت می‌شود بی‌بهره نمانند و یا خواهان تبدیل وضعیت به خدمات کشوری اعم از رسمی کشوری یا پیمانی هستند.

حال با عنایت به موارد مطروحه وپیگیری های مکرر این جمع ،سایت خبری تابناک ایلام براساس رسالت اطلاع رسانی خود ،وحسب وظیفه ذاتی وانسانی خود؛ پیگیری این مطالبه کارکنان بهزیستی ایلام را تاحصول نتیجه در دستور کار قرار داده واز مسئولین بهزیستی استان ایلام خواستار ارسال پاسخ مناسب برای اقناع این بخش از کارکنان آن سازمان می باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۲
عبدالله رحیمی
|
France
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت و کارکنان ارجمند سایت خبری تابناک
بزرگواران موضوع مطروحه کشوری می باشد بسیار ممنون میشیم که جناب اقای دکتر محسنی بند پی ریاست محترم بهزیستی کشور نیز از این خبر مطلع شوند زیرا اکثر مدیران کل محترم استانها موافق حل مشکل ما هستند و لازم است مدیران محترم کشوری خصوصا ریاست محترم سازمان اقدام نمایند. از زحمات پرسنل کاردان و رسالت شناس سایت خبری تابناک کمال تشکر و سپاسگذاری را داریم
جمعی از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی استان کردستان
علی ثاقبی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
بنده ازطرف همکاران آذربایجانشرقی ارشماخبرنگاران وریاست محترم سایت خبری تابناک قدردانی وتشکرمیکنم .
نظربنده درمورداین مطالب این است شماعزیزان ازریئس سازمان
پیگیرمشکلات همکاران رسمی کارگری باشید.
ای کاش تمامی استانها سایت خبری فعال مثل تابناک ایلا م داشت
تشکروقدردانی وخسته نباشید
کارکنان رسمی کارگری استان سمنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
باتشکر از کارکنان سایت تابناک مطالبتان بسیار زیبا وفصیح بود مشکلات ما را خیلی جامع توضیح داده بودید در سراسر ایران در بهزیستی همین وضعیت است .خوشبختانه همه مدیر کلها با تبدیل وضعیت رسمی کارگریها موافقند خواهشمند است از طریق آقای دکتر محسنی بند پی پیگیری کنید ومصاحبه داشته باشید که این اتفاق کی قراره بیفته.اگر قلم رسایی دارید به خاطر رضای خدا آن را به حرکت در آورید.با تشکر فراوان
مساوات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
در ابتدا اول ادب حکم میکند که عید را تبریک و حلول ماه رجب را هم تبریک گفته وارزو ی موفقعیت این سایت فعال را از خداوند مسئلت میدارم .از این سایت خواهش میکنم بر دل نوشته های برادرمان ترتیب اثر داده و ازرییس سازمان بخواهید مشکل ما را حل بفرمایندوبرای ما وقت ملاقات داده تا بتوانیم رودر رو مشکلاتمان را مطرح کنیم ومدافع حق ما در این سازمان باشد
ایران
|
Germany
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
بنده از طرف کلیه کارکنان رسمی کارگری استان اذربایجان غربی از کلیه دست اندرکاران سایت خبری تابناک کمال تشکر و قدر دانی خود را اعلام میداریم که اینچنین شفاف مشکلات استخدامی این قشر زحمت کش رو بیان کردین
علیمرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
با سلام واحترام وتشکر از پیگیری سایت خبری تابناک .به نمایندگی از طرف پرسنل رسمی کارگری استان خراسان رضوی در خواست رسیدگی به مشکلات همکاران رسمی کارگری این استان را دارم انشاله با طرح مشکل با مسئولین ذیربط .وزیر محترم و رییس سازمان وریاست محترم جمهوری وهمکاری آنان مشکل این گروه از پرسنل مرتفع گردد
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
باسلام وباکمال تشکراز همکاران استان ایلام وسایت خبری تابناک مطلب خوبی بود وزبان حال همه همکاران رسمی کارگری سراسر کشور است متشکر از لطف شماهمکاران ارجمند
کارکنان استان فارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
سلام واقعا متاسفم برای سازمانی که متولی خوشحال کردن دل دردمندان این جامعه است اما کارکنان خودش اینقدر مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته اند
از طرف کارکنان استان هرمزگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
باسلام
بنده از طرف کارکنان رسمی کارگری استان هرمزگان از کارکنان فعال و زحمت کش استان ایلام و از سایت خبری تابناک کمال تشکر و قدر دانی را دارم خواهشمندیم صدای مارا به مسولین برسانید
از طرف کارکنان استان هرمزگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
باسلام
بنده از طرف کارکنان رسمی کارگری استان هرمزگان از کارکنان فعال و زحمت کش استان ایلام و از سایت خبری تابناک کمال تشکر و قدر دانی را دارم خواهشمندیم صدای مارا به مسولین برسانید
فاطمه نصرتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
تشکر میکنم از مطالب که در این سایت گذاشته شده .خواهشمند است مشکلات کهنه شده وغبار گرفته شده را به گوش مسئولین مخصوصا آقای محسنی رئیس سازمان برسانید. از زحمات شما سپاسگزاریم
جمعی از کارکنان رسمی کارگری استان خراسان جنوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
ضمن عرض سلام و با تشکر از سایت خبری تابناک و زحمات بیدریغ همکارن محترم استان ایلام بویژه جناب آقای عبدالهی .انشااله با انعکاس درد دل قشر عظیمی از پرسنل زحمت کش رسمی کارگری در سراسر ایران از طریق رسانه ها .مسئولین محترم بهزیستی کشور بویژه دکتر محسنی با تبدیل دضعیت احکام این عزیران به این بی عدالتیها پایان دهند.
جمعی از کارکنان رسمی کارگری خراسان شمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
از سایت محترم تابناک و همکاران فعال وزحمت کش استان ایلام نهایت تشکر وامتنان را داریم انشااله با تلاش همه همکاران رسمی کارگری مسئولین محترم را مجاب کنند تا تبدیل وضعیت انجام و مشکل همه کارکنان رسمی کارگری مرتفع گردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
باسلام منهم از كاركنان رسمي كارگري استان آذربايجانشرقي ضمن تشكر از همكاري تابناك اميدوارم مسئولين واقعا درد اين قشر محروم راباجان ودل بشنوند ونسبت به تبديل وضعيت حكم گروهي از همكاران سازمان بهزيستي كل كشور حركتي بنيادين انجام دهند سال اقدام وعمل باشد نه حرف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
باسلام منهم از كاركنان رسمي كارگري استان آذربايجانشرقي ضمن تشكر از همكاري تابناك اميدوارم مسئولين واقعا درد اين قشر محروم راباجان ودل بشنوند ونسبت به تبديل وضعيت حكم گروهي از همكاران سازمان بهزيستي كل كشور حركتي بنيادين انجام دهند سال اقدام وعمل باشد نه حرف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
با سلام خسته نباشید ممنون از اینکه صدای مارسمی گارکریهارابه نگارش درآورده اید وبه امید اقدام مسئولین ،بنده۲۷سال بااین حکم دربهزیستی کارکردم ولی متاسفانه حقوق بنده ازیک پیمانی باسابقه۱۲سال هم کمتراست،آیا طول این سالها نمیتوانستند بجای نیروی جدید استخدامی کشوری من وامسال من را تبدیل وضعیت نمایند؟بماند که چه بی مهری ها دیده ایم...ایشااله مسئولین اقدامی نمایند .فارس
جمعی از پرسنل رسمی کارگری استان فارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
سلام خدمت سخت کوشان روزنامه تابناک که مشکلات ما را به نظر مسئولین می‌رسانند.
امید است با توجه به مشکلات ما پرسنل رسمی کارگری بهزیستی فارس که سالهاست نتوانستیم مشکلمان را حل نماییم اول به یاری خداوند و بعد با همکاری شما عزیزان موانع را از سر راه برداریم.
خداوند به تمامی عزیزان توفیق عنایت نماید.
خداوند به تمامی عزیزان توفیق عنایت نماید.
جمعی از پرسنل رسمی کارگری استان فارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
سلام خدمت سخت کوشان روزنامه تابناک که مشکلات ما را به نظر مسئولین می‌رسانند.
امید است با توجه به مشکلات ما پرسنل رسمی کارگری بهزیستی فارس که سالهاست نتوانستیم مشکلمان را حل نماییم اول به یاری خداوند و بعد با همکاری شما عزیزان موانع را از سر راه برداریم.
خداوند به تمامی عزیزان توفیق عنایت نماید.
خداوند به تمامی عزیزان توفیق عنایت نماید.
جمعی از پرسنل رسمی کارگری فارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
باسلام خدمت مسئولین محترم روزنامه تابناک
با توجه به اینکه شما عزیزان مشکلات ما را به گوش مسئولین ما می رسانید بسیار خوشحالیم و از اینکه سالهاست ما با مشکلاتمان دست و پنجه نر م می کنیم متاسف
خداوند به تمام خدمتگزارآن توفیق عنایت نماید.
صادق رستمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
صادق رستمی،مدیر اسبق بهزیستی استان ایلام – باسلام ودرود به خدمت کلیه متولیان ودلسوزان عزیز در مجلس محترم ودولت اعتدال باتوجه به اینکه نیروهای رسمی کارگری عموما از نیروهای با سابقه، تحصیل گرده ودانش آموخته هستند نیازمند توجه بیشتری در ادارات با توجه به دلایل ذیل می باشند ۱-به دلیل پسوند کارگری نمی توانند از پست های سازمانی استفاده کنند۲-از مزایایی از قبیل اضافه کار ورفاهی و… استفاده نمی کنند ۳-نمی توان از آنها در مشاغلی مانند رییس اداره ویا ذیحسابی ویاسایر پست های کلیدی دیگر استفاده کرد۴-در صورت ادامه تحصیل مدرک آنها اعمال نمی شود لذا برای رفع این موارد تبدیل وضعیت این عزیزان به رسمی ویا پیمانی وخذف پسوند کارگری الزامی است تا مایه دلگرمی این گروه فراهم گردد زیرا این عزیزان در ادارات دولتی شاغل اند نه شرکتهای خصوصی ویا وابسته به دولت.باتشکر د
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
نامه ای خطاب به نامزدهای انتخابات دهمین دوری مجلس شورای اسلامی که در زمان مجلس نهم معطل مانده است ودر بلا تکلیفی بسر می بردا مید است که شعار انتخاباتی شماعزیران قراربگیرد وبه درستی انجام شود جهت رضای خداوند تبارک تعالی و پیروزی شما عزیزان در این عر صه مهم مارا از شیر مرغ بودن رها کنید {نامه ای (طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی نظیر بهزیستی به رسمی کشوری )که سه سال است پشت درهای بسته مجلس خبری ازش نسیت و بلا تکلیف است } نامه ای به کلیه نمایندگان محترم مردم در سراسر کشور باعرض سلام خسته نباشیدخداقوت نمایندگان محترم مردم در خانه ملت طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی روز چهارشنبه مورخ۱۳۹۲/۹/۲۰به تصویب نمایند گان محترم مجلس رسید و طرح مذکور فوریت دارشد وطی شماره ۱۶۲اعلام وصول گردیید و توسط رئیس جلسه وقت جناب آقای دکتر محمدرضا باهنر به کمسیون اجتماعی مجلس ارجاع گردید جهت بررسی لذا در مورخ ۱۳۹۴/۳/۳۱نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس جناب آقای عمران علی محمدی در رسانه های خبری اعلام کرد که کمسیون اجتماعی مجلس طر ح تبد یل وضعیت نیروهای رسمی کار گری ادارات دولتی نظیر بهزیستی به رسمی کشوری تصویب کرد و طرح مذکور در روزهای آیند ه به صحن علنی مجلس خواهد آمد و آقای عمران علی محمدی عنوان کرد دولت مخالف این طرح نسیت چون بار مالی برای دولت ندارد نیروهای رسمی کار گری در بدنه دستگاه دولتی در حا ل انجام کار هستند از رئیس محترم مجلس از کلیه طراحان طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی از رئیس محترم کمسیون اجتماعی مجلس از کلیه نماینده گان محترم سراسر کشور در مجلس شورای اسلامی عاجزانه خواستاریم طرح مذکور به صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیاورند و بارای موافق (مثبت)طرح مذکور در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی برسانیدجهت رضای خداوند تبارک تعالی ما کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی از هر دو قانون استخدامی محروم هستیم نه تابع قانون کار هستیم نه قانون خدمات کشور ضرب المثل معروف شتر مرغ قبلااز همکاری شما صادق ترین افراد کمال تقدیر تشکر داریم جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی




نامه ه ای که سالها پشت در مانده
نامه ای که سالها پشت درهای بسته دولت عدالت محور نهم و دهم بدون انجام عدالت در پاستور معطل ماند .
؛ به نقل از جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی کشور نامه ای که سالها پشت درهای بسته دولت عدالت محور نهم و دهم بدون انجام عدالت در پاستور معطل ماند .
آیا باز هم باید معطل جوابی بماند؟ و شاهد بکارگیری نیروهایی رسمی کارمندی به غیراز نیروهای رسمی کارگری داخل ادارات باشیم؟ و فقط حسرت نداشتن دوستانی در بالا دست ؟؟؟
ویا نه، جوابی امیدوار کننده از پاستور بیاید و حق دوستان رسمی کارگری که در ادارات استان و کشور کم نیستند زیر پا مانده و له شده نماند و حق به حق دار میرسد یانه؟؟
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
/ این افراد با مدارک تحصیلی از دیپلم تا کارشناسی ارشد حالا سالهاست در تبعیضی آشکار نسبت به همکاران خود که تنها با تفاوتی موسوم به مستخدمین رسمی کارمندی در ادارات دولتی مشغول بکارند نه حق تاهل می گیرند و نه فوق العاده برای بدی آب و هوا ،نه حق تحصیلات به آنان پرداخت می شود و نه از مزایای محرومیت مناطق جنگی استفاده می کنند.این محرومیت و تبعیض در حالی انجام می شود که تنها اختلاف بین آنان و همکارنشان در استفاده از نقل کارگری و کارمندی است
زمستان امسال درست یکسال از نوشتن نامه نخست به ریاست جمهوری، مسئوولان استانی و نمایندگان مجلس می گذرد.نامه ای که هنوز هم بسیاری از نویسندگانش امیدوار به رسیدن جوابش هستند. برای بسیاری از آنها باور کردنی نیست مردی میانه اندام و همیشه در سفردولت های نهم و دهم که براساس آمار گیرنده بیشترین در خواستها و نامه های مردمی در عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی بوده است و در مدت صدارتش در خیابان پاستور هیچ نامه در خواست به حقی را بی پاسخ نگذاشته هنوز جواب نامه آنها را نداده است..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
واقعا جا ی تاسف است که بعداز یشتر از 25ال سابقه کارکنان بهیستی با بلاتکفی کم کم بازنشستهی شویم واین در حالی است ک خودمان در حل مشکلات دیگران به هر دری می زنیم
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
توسط كا ركنان رسمي كار گر ي ايلام گرفته از سايت كردتودي كردستان اين مشكل كار كنان رسمي كار گري در سراسر ايران اسلامي است
نامه ای که سالها پشت در بسته مانده/تعیین تکلیف وضعیت کارکنان رسمی کارگری بهزیستی کردستان
بهزیستی، کارکنان بهزیستی، نامه ای که پشت در مانده، تبدیل وضعیت کارکنان، کارکنان رسمی کارگری

کارکنان رسمی کارگری بهزیستی کشور منتظر جواب نامه ای هستند که سالها پشت درهای بسته دولت نهم و دهم و یازدهم در پاستور معطل مانده است. آیا باز هم باید معطل جواب بمانند؟ و شاهد بکارگیری نیروهای رسمی کارمندی به جای نیروهای رسمی کارگری داخل ادارات باشند؟ منتظر جوابی امیدوار کننده هستند که حق کارکنان رسمی کارگری که در ادارات استان و کشور کم نیستند بیش از این زیر پا نماند.

به گزارش کُردتودی، تعدادی از کارکنان در سراسر کشور و برخی ادارات شاغل هستند اما وضعیت استخدامی آنها ابهاماتی دارد، بسیاری از این افراد مدارک دانشگاهی بالا دارند و سابقه خدمت صادقانه تعدادی از آنها تا ۲۵ سال هم می‌رسد.

بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، استخدام دستگاه‌های اجرایی یا باید رسمی و یا پیمانی باشد، لذا هر فرد مستخدمی یا باید تابع قانون مدیریت خدمات کشوری باشد یا کارگری؛ اما متاسفانه در احکام بسیاری از مستخدمین دولت عبارت «رسمی کارگری» قید شده که مبهم است و در هیچ قانونی وجود ندارد.

لذا نیاز است که با اصلاح قانون این وضعیت بهبود یابد زیرا این افراد از بسیاری از تسهیلات و امتیازات بی‌بهره هستند در حالیکه با اصلاح وضعیت‌شان و تبدیل‌شان به کارمند رسمی دولت یا حداقل کارمند پیمانی، می‌توانند از مزایای قانونی استفاده کنند.

طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری به رسمی کشوری یا پیمانی در مورخ ۲۰ آذر سال ۱۳۹۲ به تصویب نمایندگان مجلس رسید; که بر اساس آن نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به یک فوریت طرح تبدیل وضعیت استخدامی کارمندان «رسمی کارگری» به «رسمی یا پیمانی» رای دادند.

بر اساس نظر طراحان این طرح، با تصویب نهایی طرح مذکور، شغل جدیدی به وجود نمی‌آید و لذا بار مالی بر دولت تحمیل نخواهد شد.

در صورت تصویب نهایی این طرح، دولت موظف خواهد بود احکام استخدامی کارکنان رسمی کارگری در دستگاه‌های دولتی را به رسمی کشوری یا پیمانی تغییر دهد؛ اما با گذشت ۲ سال از مطرح کردن این موضوع در مجلس، هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.

در گزارشی که خبرنگار کُردتودی از جمعی از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی کردستان تهیه کرده است، کارکنان مربوطه تقاضای آوردن طرح مذکور به صحن علنی مجلس را نموده اند تا با همت وتلاش نمایندگان مجلس به تصویب نهایی برسد.

یکی از کارکنان بهزیستی به خبرنگار ما گفت: ما کارکنان رسمی کارگری بهزیستی از هر دو قانون استخدام؛ خدمات کشور و قانون کار محروم هستیم نه کارگر هستیم نه کارمند. و تقاضا دارم که با تصویب نهایی این طرح ما را از این مظلومیت نجات دهید.

یکی دیگر از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی می گوید: این طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری به رسمی کشوری یا پیمانی که خبری ازش نیست و از همان تاریخ تصویب طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس مانده است.

وی در ادامه گفت: امید است این طرح به صحن علنی مجلس بیاید و با رای موافق نمایندگان مردم در خانه ملت به تصویب نهایی برسد و با تصویب یک فوریت، مجلس وضعیت استخدامی کارکنان رسمی کارگری را تعیین تکلیف کند.

یکی از دیگر از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی به خبرنگار کُردتودی گفت: متاسفانه در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان رسمی کارگری سازمان بهزیستی در سنوات گذشته این طرح صرفا جهت مشاغل خاصی تعریف گردیده است.

وی در ادامه گفت: حال آنکه امروز با توجه به نیاز سازمان ومدارک علمی این کارکنان بخش عمده ای از آنان در مشاغل کارشناسی فعالیت نموده و عملا به جهت عدم پیش بینی این مشاغل در طرح مذکور از مزایای مصرح قانونی پست های مربوطه که شاغل در آن می باشند بی بهره بوده اند واین امر تاثیر منفی در انگیزه همکاران دارد.

وی گفت از رئیس سازمان بهزیستی کشور تقاضامندیم که ضمن بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان، زمینه های بهره مندی از ظرفیت های کاری همکاران ذینفع که بعنوان سرمایه انسانی سازمان میباشند فراهم گردد
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
سلام دورد بر وزیر محترم کار امور اجتماعی دکتر علی ربیعی و ریاست محتر م بهزیستی کشور آقای دکترانوشیروان محسنی بند پی ما کارکنان رسمی کار گری عاجزانه از شما خواستاریم که نهایت همکاری با مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری به پیمانی یا رسمی کشوری داشته باشید }باسلام درود خداوندبر نمایندگان مردم در خانه ملت ما از کلیه نمایندگان مجلس خواستاریم به طرح تبدیل وضعیت استخدام رسمی کارگری به استخدام پیمانی یارسمی کشوری مجدد رای موافق بدهند که طرح یک فوریت ان درمورخ ۲۰/۹/۹۲تصویب شده وبه شماره ۱۶۲اعلام وصول گردید وهم اکنون در کمسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی میباشدامیداست نمایندگان محترم این بار هم با پشتیانی خود که طرح در روز های ایند درصحن علنی مجلس مطرح میشود رای موافق بدهند جهت رضای خداوند تبارک تعاتی تورابخون ریخته امام حسین ع رای موافق به طرح بدهید چون کارکنان رسمی کاری کری مظلوم واقع شده اندچون نه مثل کارکنان خدمات کشور ی ونه مثل کارکنان قانون کار هستد در واقع نه کارگر هستند نه کارمند از هر دو مزایا محروم هستند ضرب المثل شتر مرغ
ازطرف استان آذربایجانغربی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
باسلام وادب واحترام حضورخبرنگاران ورئیس محترم تابناک.
ازطرف تمامی رسمی کارگریهای استان ازبابت
پیگیری این همه دل وتبعیض درمورد همکاران
رسمی کارگری تشکرمی کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
با سلام.
مهم نیست پایه حقوق کارکنان دولت چنده و پایه حقوق کارگرانچند؟
مهم اینه که دریافتی یه کارمند دولت با یک کارگر چنده؟
آیا با هم برابرند؟
مطمنا با هم برابر نیستند و اینجاست که میبنیم قشر بیچاره جامعه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستن بلکه کارگران هستن؟
راستی ما یه وزارت متعلق به کارگران داریم به اسم رفاه اما افسوس که این وزارت خونه خودشون کارمند دولتن و کارگر نیستن به این علته که تا به حال این وزارت خانه نتونسته برای قشر کارگر کاری انجام بده.
پس حالا که بیشتر متوجه میشیم صاحبان صنایع خصوصی نیستن که باعث دستمزد پایین کارگران هستن بلکه دولتمردان هستن که باید به مردم پاسخ دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
واقعا هیچ یک از مقام های این دولت نمی خوان گارگر ها رو درک کنن آیا خودشان با ماهی800 هزار تومان می توانن زندگی کنن نه تو رو جون عزیز ترین کست می تونی زندگی کنی.صدای ما مردم بدبخت را فقط خدا می شنود خدایا اگر صدای ما کارگر ها را می شنوی ازت خواهش می کنم خواهشششش خودت درست کن حتی به قیمت جونمون حداقل نسل بعد ما یه نفسی بکشن مگه ما از کشور های دیگه چی کم داریم اگه صدای مارو می شنوی خدا خودت خودت خودت خودت. . . . . . . . . ؟
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
سلام .اخه چطوری میشینید حساب کتاب میکنید,,الان توی پالایشگاه ابادان یه کارمند واسه اینکه از صبح میاد چایی میخوره و با موبایلش بازی میکنه,هشت میلیون تا دوازده میلیون میگیره بعد یه کارگر که از تمام ذرات بدنش کار میکشه یک میلیون,پس کو عدالت؟چطوری حساب میکنن که میگن با هشتصد تومن میشه زندگی کرد ؟چرا از خدا نمیترسید؟اون دنیا جواب زنو بچه مردمو کی میده؟بعد بگین برید ازدواج بکنید,,اخه همون اقایون دخترشونو به کسی مثل ما میدن
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
سلام تو رو به خدا با 820 هزار تومان میشه زندگی کرد پس انصاف شما دولت مردان کجاست
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
حضرت علي (ع) فرمود ستم ديد وستم كشيد نزد من عزيز ارجمند است تاوقتيكه حق اورا بگيريم اميد است كسي باشد هم از عمل و كردار و گفتار احقاق حقوق طرح تبديل وضعيت ما كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري تانتيجه مطلوب پيگيري كنند فعلا آقاي عباس نصرالهي كانديدا دهمين دوري مجلس شوراي اسلامي حوزه شمالي ايلام و برادر بزرگوارمهندس بهزاد عليزاده كانديدا دهمين دوري مجلس شوراي اسلامي حوزه جنوبي ايلام به ياد حل مشكلات ما كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي افتاده اند خداوند يار ياور حامي شان در تمام امورات زندگي باشد بخصوص روز جمعه 1394/12/7در انتخابات بابالاترين راي مردم به مجلس بروند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
آيا خبر داريد بعلت مشكلات مالي يكي از كار كنان كار گري در حوزه شمالي استان ايلام پارسال خود كشي كرد اما الان خانواد اش در بدتر وضع موجود بسر مي برد حتي بيمه اي عمر به خانواده اش ندان گفت چون خودكوشي كرد است
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
جناب آقاي دكتر جلال ميرزايي سلام تبريك ميگويم اميد است كه ما كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي از اين مظلوميت نجات دهيد از طرف موسوي - انوري - شيري - طاهري - بيگلري - نقدي - جعفري - نظري - كاظمي - ملكپور - رحيمي
ناشنا س
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
باسلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
باسلام ودرودفراوان خدمت سردبیر وکلیه عوامل ودست اندرکاران روزمامه تابماک. ازاینکه موضوع تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری را مطرح نمودی بینهایت ممنون وسپاس گزاریم ،امید است که باپیگیری موضوع ودرخواست جوابیه از ریاست محترم بهزیستی کشور مارا در حل این مشکل که سالهای سال مارا از احقاق حقوق قه خود محروم ساخته یاری نمایی. ماکارکنان دارای حکم رسمی کارگری این اداره درواقع نه کارگریم نه کارمند وازمزایای هیچ کدام از این احکام برخوردار نیستیم....
کلثوم اندیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
عرض سلام وادب دارم خدمت مدیریت محترم وتمامی پرسنل خدوم سایت تابناک از استان سر افراز ایلام، امیدوارم اقدام خدا پسندانه تا بناک روزنه امیدی برای حل مشکلات کارکنان فراموش شده ی سازمان بهزیستی باشد که بیش از دو سوم دوران خدمت را درکنار همکاران استخدام کشوری ودوشا دوش آنان در نهایت تبعیض سپری نمودن و جمعی از این عزیزان نیز در آستانه بازنشستگی می باشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
باسلام سردبیر محترم از طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری تشکرمی کنیم اانشااله منجر به حصول نتیجه گردد.جمعی از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی ایلام.
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
باعرض سلام مديران كل استانها موفق تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري هستند اميد است اين موضوع تبديل وضعيت از طريق رياست محترم بهزيستي كشور جناب آقاي دكتر انوشيروان محسني بند پي پيگيري شود و كاري از دست مديران استانها ساخته نميشود
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
تشکر میکنم از مطالب که در این سایت گذاشته شده .خواهشمند است مشکلات کهنه شده وغبار گرفته شده را به گوش مسئولین مخصوصا آقای محسنی رئیس سازمان برسانید. از زحمات شما سپاسگزاریم
حمدالله موسوي مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
سلام باتقدير تشكر فراوان از مسئول سايت تابناك ايلام كه به موقع مشكل طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري انتشار داد اميد موضوع از طريق ريس محترم سازمان بهزيستي كشور پيگري شود از طرف كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان خوزستان
رضايي از كرمانشاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
بنده از طرف کارکنان رسمی کارگری استان كر مانشاه از کارکنان فعال و زحمت کش استان ایلام و از سایت خبری تابناک کمال تشکر و قدر دانی را دارم خواهشمندیم صدای مارا به مسولین برسانید
طاهر عبدي از استان لرستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
باسلام منهم از كاركنان رسمي كارگري استان لرستان ضمن تشكر از همكاري تابناك اميدوارم مسئولين واقعا درد اين قشر محروم راباجان ودل بشنوند ونسبت به تبديل وضعيت حكم گروهي از همكاران سازمان بهزيستي كل كشور حركتي بنيادين انجام دهند سال اقدام وعمل باشد نه حرف
باز گير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
بنده از طرف کلیه کارکنان رسمی کارگری استان لرستان از کلیه دست اندرکاران سایت خبری تابناک کمال تشکر و قدر دانی خود را اعلام میداریم که اینچنین شفاف مشکلات استخدامی این قشر زحمت کش رو بیان کردین
حيدر آقابابايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
تشکر میکنم از مطالب که در این سایت گذاشته شده .خواهشمند است مشکلات کهنه شده وغبار گرفته شده را به گوش مسئولین مخصوصا آقای محسنی رئیس سازمان برسانید. از زحمات شما سپاسگزاریم پرسنل رسمي كار گري استان كهگيلويه و بوير احمد
طاهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
با سلام واحترام وتشکر از پیگیری سایت خبری تابناک .به نمایندگی از طرف پرسنل رسمی کارگری استان خراسان رضوی در خواست رسیدگی به مشکلات همکاران رسمی کارگری این استان را دارم انشاله با طرح مشکل با مسئولین ذیربط .وزیر محترم و رییس سازمان وریاست محترم جمهوری وهمکاری آنان مشکل این گروه از پرسنل مرتفع گردد جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان چهار محال بختياري
فريده مشكيني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت و کارکنان ارجمند سایت خبری تابناک
بزرگواران موضوع مطروحه کشوری می باشد بسیار ممنون میشیم که جناب اقای دکتر محسنی بند پی ریاست محترم بهزیستی کشور نیز از این خبر مطلع شوند زیرا اکثر مدیران کل محترم استانها موافق حل مشکل ما هستند و لازم است مدیران محترم کشوری خصوصا ریاست محترم سازمان اقدام نمایند. از زحمات پرسنل کاردان و رسالت شناس سایت خبری تابناک کمال تشکر و سپاسگذاری را داریم از طرف جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان اصفهان
مسعودي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
باتشکر از کارکنان سایت تابناک مطالبتان بسیار زیبا وفصیح بود مشکلات ما را خیلی جامع توضیح داده بودید در سراسر ایران در بهزیستی همین وضعیت است .خوشبختانه همه مدیر کلها با تبدیل وضعیت رسمی کارگریها موافقند خواهشمند است از طریق آقای دکتر محسنی بند پی پیگیری کنید ومصاحبه داشته باشید که این اتفاق کی قراره بیفته.اگر قلم رسایی دارید به خاطر رضای خدا آن را به حرکت در آورید.با تشکر فراوان جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان خراسان رضوي
علی ثاقبی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
سلام .اول تشکر می کنم ازهمدردی با این قشرزجرکشیده .
تاکی این ظلم باید باقی بماندنیروهای شرکتی ونیروهای نهضت .حق اتدریس آموزش وپرورش وقراردادی های سازمانها .غیر وغیر ،همه شکرخدا استخدام شدند نمی دانم چرا کسی بفکر مانیست متاسفانه نه دولت نه مجلس ونه سازمان به فکر ما نیست بنده قدردانی وتشکر می کنم ازسردبیر تابناک وخبرنگاران این سایت
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
سلام .باتشکر اززحمات شما مسئولین سایت تابناک.
باورکنید ما نه کارگریم ونه کارگری میکنیم ازاول هم کارگر استخدام نشدیم نمی دانیم ازتدبیر واشتباه دولت آن زمان بود ویا ازبد شانسی ما بود که این نوع استخدام به فال ما افتاد و درحال حاضر نه کارمندیم نه کارگر چرا که نه مزایای کارمندی داریم ونه مزایای کارگری مثل شترمرغ تکلیف مان روشن نیست درسال 92 مجلس محترم بصورت تک فوریتی طرح تبدیل وضعیت را مصوب کرد ولی هیچکس دنباله این طرح را نگرفت ماهاهم تنها ازایجا مانده وازآنجا رانده یم
خواهشمندیم این مسئله را رسانه ای نکنید یا مارا راهنمایی کنید جهت رسیده به هدف چکارباید بکنیم ممنون
ازطرف همکاران رسمی کارگری
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان همدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
سلام اميد است مضوع انتشار يافته به اطلاع ريئس محترم بهزيستي كشور برسانيد فقط وفقط رياست محترم بهزيستي كشور ميتواند مشكل حل كند بس باتشكر فراوان جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان همدان
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
باسلام سپاس از سر دبير سايت تابناك و خبر نگاران اين سايت عاجزانه خواستاريم كه مضوع طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري بهزيستي و مشكل شان به جناب آقاي دكتر محسني بند پي رياست محترم بهزيستي كل كشور اطلاع رساني كنيد باتقدير تشكر كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان تهران
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان يزد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
بنده ازطرف همکاران استان يزد ارشماخبرنگاران وریاست محترم سایت خبری تابناک قدردانی وتشکرمیکنم .
نظربنده درمورداین مطالب این است شماعزیزان ازریئس سازمان
پیگیرمشکلات همکاران رسمی کارگری باشید.
ای کاش تمامی استانها سایت خبری فعال مثل تابناک ایلا م داشت
تشکروقدردانی وخسته نباشید پرسنل رسمي كار گري بهزيستي استان يزد
عابديني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
باسلام
بنده از طرف کارکنان رسمی کارگری استان مازندران از کارکنان فعال و زحمت کش استان ایلام و از سایت خبری تابناک کمال تشکر و قدر دانی را دارم خواهشمندیم صدای مارا به مسولین برسانید باحترام كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان مازندران
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان بوشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
با سلام واحترام وتشکر از پیگیری سایت خبری تابناک .به نمایندگی از طرف پرسنل رسمی کارگری استان خراسان رضوی در خواست رسیدگی به مشکلات همکاران رسمی کارگری این استان را دارم انشاله با طرح مشکل با مسئولین ذیربط .وزیر محترم و رییس سازمان وریاست محترم جمهوری وهمکاری آنان مشکل این گروه از پرسنل مرتفع گردد جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان بوشهر
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
باتشکر از کارکنان سایت تابناک مطالبتان بسیار زیبا وفصیح بود مشکلات ما را خیلی جامع توضیح داده بودید در سراسر ایران در بهزیستی همین وضعیت است .خوشبختانه همه مدیر کلها با تبدیل وضعیت رسمی کارگریها موافقند خواهشمند است از طریق آقای دکتر محسنی بند پی پیگیری کنید ومصاحبه داشته باشید که این اتفاق کی قراره بیفته.اگر قلم رسایی دارید به خاطر رضای خدا آن را به حرکت در آورید.با تشکر فراوان جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان خراسان شمالي
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
سلام درود خداند بر نمایندگان مردم در خانه ملت خطاب به کلیه نمایندگانمحترم مردم در مجلس شورای اسلامی تلاش کردن برای تصویب نهای طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری نظیر بهزیستی که طی شماره ۱۶۲اعلام وصل گردید و در کمسیون اجتماعی مجلس میباشد کمک کردن به یاران امام حسین {ع} در روز عاشورا است چون کار کنان رسمی کار گری اینقدر مظلوم واقع شده اند به امید جواب از مسولین مربوطه و کلیه نمایند گان محترم در مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور باتشكر كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان گيلان
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان گيلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
با توجه به وضعیت مالی کارکنان بهزیستی، تبدیل وضعیت نیروها می تواند کمک شایانی به این عزیزان نماید.جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان گيلان
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان سيستان بلوچستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
سلام دورد بر وزیر محترم کار امور اجتماعی دکتر علی ربیعی و ریاست محتر م بهزیستی کشور آقای دکترانوشیروان محسنی بند پی ما کارکنان رسمی کار گری عاجزانه از شما خواستاریم که نهایت همکاری با مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری به پیمانی یا رسمی کشوری داشته باشید جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان سيستان بلوچستان
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان كر مان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
باعرض سلا م ادب احترام از سر دبير سايت تابناك ايلام و خبر نگاران اين سايت عاجزانه خواهان و خواستاريم احقاق حقوق طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری به رسمی کشوری از طريق سايت خبري تابناك ايلام پيگيري شود تانتيجه مطلوب جهت رضاي خداوند تبارك تعالي كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان كر مان
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان مر كزي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
بنده ازطرف همکاران استان مر كزي ارشماخبرنگاران وریاست محترم سایت خبری تابناک قدردانی وتشکرمیکنم .
نظربنده درمورداین مطالب این است شماعزیزان ازریئس سازمان
پیگیرمشکلات همکاران رسمی کارگری باشید.
ای کاش تمامی استانها سایت خبری فعال مثل تابناک ایلا م داشت
تشکروقدردانی كار كنان رسمي كار گري استان مر كزي
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان قزوين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
در ابتدا اول ادب حکم میکند که عید را تبریک و حلول ماه رجب را هم تبریک گفته وارزو ی موفقعیت این سایت فعال را از خداوند مسئلت میدارم .از این سایت خواهش میکنم بر دل نوشته های برادرمان ترتیب اثر داده و ازرییس سازمان بخواهید مشکل ما را حل بفرمایندوبرای ما وقت ملاقات داده تا بتوانیم رودر رو مشکلاتمان را مطرح کنیم ومدافع حق ما در این سازمان باشد(ما قزويني ها خاطرات شيرين جالب دوست داشتني از ايلام يهاي سربلند داريم جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان قزوين
بهزيستي استان البرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
سلام خدمت سخت کوشان روزنامه تابناک که مشکلات ما را به نظر مسئولین می‌رسانند.
امید است با توجه به مشکلات ما پرسنل رسمی کارگری بهزیستی البرز که سالهاست نتوانستیم مشکلمان را حل نماییم اول به یاری خداوند و بعد با همکاری شما عزیزان موانع را از سر راه برداریم. كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان البرز
استان اردبيل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
با عرض سلام ادب احترام خدمت مدیریت و کارکنان ارجمند سایت خبری تابناک
بزرگواران موضوع مطروحه کشوری می باشد بسیار ممنون میشیم که جناب اقای دکتر محسنی بند پی ریاست محترم بهزیستی کشور نیز از این خبر مطلع شوند زیرا اکثر مدیران کل محترم استانها موافق حل مشکل ما هستند و لازم است مدیران محترم کشوری خصوصا ریاست محترم سازمان اقدام نمایند. از زحمات پرسنل کاردان و رسالت شناس سایت خبری تابناک کمال تشکر و سپاسگذاری را داریم
جمعی از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی استان اردبيل
كار كنان بهزيستي استان گلستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
سلام واقعا متاسفم برای سازمانی که متولی خوشحال کردن دل دردمندان این جامعه است اما کارکنان خودش اینقدر مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته اند از طرف پرسنل رسمي كار گري بهزيستي استان گلستان
كار كنان رسمي كار گري بهزيستي كشور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
بسمه تعالي سلام عليكم از سر دبير محترم سايت تابناك ايلام و خبرنگاران اين سايت تقدير تشكر سپاس داريم كه بزرگترين كار انجام داده اند ما كار كنان رسمي كار گري بهزيستي كشور خواستاريم كه مطالب انتشار داده به استحضار رياست محترم بهزيستي كشور جناب آقاي دكتر محسني بند پي برساندن كه فقط رياست محترم بهزيستي كشور ميتواند اين مشكل حل كنند خداوند خير سعادت دنيا آخرت نصيب شما عزيزان زحمت كش كنند با احترام كار كنان رسمي كار گري بهزيستي كشور
بهزيستي زنجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
بنده از طرف کلیه کارکنان رسمی کارگری استان زنجان از کلیه دست اندرکاران سایت خبری تابناک کمال تشکر و قدر دانی خود را اعلام میداریم که اینچنین شفاف مشکلات استخدامی این قشر زحمت کش رو بیان کردین به اطلاع ريئس بهزيستي كشور برسانيد از طرف كار كنان رسمي كار گري بهزيستي زنجان
كار كنان استان خراسان جنوبي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
با سلام خسته نباشید ممنون از اینکه صدای مارسمی گارکریهارابه نگارش درآورده اید وبه امید اقدام مسئولین ،بنده22سال بااین حکم دربهزیستی کارکردم ولی متاسفانه حقوق بنده ازیک پیمانی باسابقه۱۲سال هم کمتراست،آیا طول این سالها نمیتوانستند بجای نیروی جدید استخدامی کشوری من وامسال من را تبدیل وضعیت نمایند؟بماند که چه بی مهری ها دیده ایم...ایشااله مسئولین اقدامی نمایند و موضوع به اطلاع مسئولين بهزيستي كشور برسانيد از طرف كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان خراسان جنوبي
بهزيستي استان قم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
با سلام راجب نیروها ی کارگری تصمیم جدی بگیرد ما نه مرغیم نه شتر مرغیم مدرک تحصیلی لحاظ نمی شودوغير ...... سختی کار لحاظ نمی شودكار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان قم
ازطرف بهزيستي سمنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
باسلام وباکمال تشکراز همکاران استان ایلام وسایت خبری تابناک مطلب خوبی بود وزبان حال همه همکاران رسمی کارگری سراسر کشور است متشکر يم از لطف شماهمکاران ارجمنداز طرف كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان سمنان
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
سلام عليكم سردبير محترم سايت تابناك ايلام ما كار كنان رسمي كار گري بهزيستي در سراسر كشور حال باتوجه به وضع فلاكت بارمان عاجزانه از حضرتعالي تقاضامنديم نهايت همكار ي باما داشته باشيد مطالبي كه در بالا انتشار داده ايد پاسخ آن از رياست محترم بهزيست كشور جناب آقاي دكتر محسني بند پي بخواهيد نه از مسئولين بهزيستي استان ايلام چون كار از دست مسئولين بهزيستي ايلام ساخته نميشود اساس كار توسط بهزيستي كشور انجام ميشود ماها خواهان مطالبات خود از جناب آقاي دكتر محسني بند پي رياست محترم بهزيستي كشور هستيم متن هم خطاب به رئيس محترم بهزيستي كشور جناب آقاي دكتر محسني بند پي است به اميد پيگيري لازم از طريق رياست محترم بهزيستي كشور جناب آقاي دكتر محسني بند پي
بهزيستي كشور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری !
بهزيستي آذربايجان غربي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
باعرض سلام جادارد از زحمات جناب آقاي دكتر محسني بند پي رياست محترم بهزيستي كشور تقدير تشكر كنيم بخاطر اينكه در تلاش مشكل طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري حل كنند وبارها در سفر هاي استاني اعلام كرده و قول داداست كه مشكل اين عزيزان حل كنند باسپاس احترام جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي سراسر كشور
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
اقای سر دبیر طرح مشکل از ما پیگیری از شما ما همچنان منتظر میمانیم
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
سلام .
بنده نه کارگرم نه قصد استخدام رسمی کارگری داشتم اما ازشانس بد وازتدبیر غلط دولت وقت این فال بنام ماافتاد که چندین سال است این ظلم وتبعیض امان مارا بریده کسی هم جواب گو نیست
بهزیستی سمنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
ضمن عرض سلام و با تشکر از سایت خبری تابناک و زحمات بیدریغ همکارن محترم استان ایلام بویژه جناب آقای عبدالهی .انشااله با انعکاس درد دل قشر عظیمی از پرسنل زحمت کش رسمی کارگری در سراسر ایران از طریق رسانه ها .مسئولین محترم بهزیستی کشور بویژه جناب آقای دکتر محسنی همانطور که تاکنون با جدیت پیگیر حق و حقوق کارکنان و مددجویان بوده است نسبت به تندیل وضعیت این قشر زحمت کش اقدام فرمایند . با تشکر - کارکنان رسمی کارگری بهزیستی سمنان
بهزیستی کرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
با سلام و احترام ضمن عرض تشکر از سردبیر محترم سایت تابناک امیدوارم صدای ما به گوش مسئولین محترم برسد باتشکر . بهزیستی کرج
بهزیستی خراسان شمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
اقای سر دبیر طرح مشکل از ما پیگیری از شما ما همچنان منتظر میمانیم باتشکر . بهزیستی بجنورد
بهزیستی قزوین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
سلام واقعا متاسفم برای سازمانی که متولی خوشحال کردن دل دردمندان این جامعه است اما کارکنان خودش اینقدر مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته اند از طرف پرسنل رسمي كار گري بهزيستي استان قزوین
بهزیستی استان تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
سلام واقعا متاسفم برای سازمانی که متولی خوشحال کردن دل دردمندان این جامعه است اما کارکنان خودش اینقدر مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته اند از طرف پرسنل رسمي كار گري بهزيستي استان تهران
یحیی منصوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
سلام . میلاد با سعادت حضرت علی ( ع) و روز مددکار بر تمامی کارکنان بهزیتسی کشور که همگی یک مددکار دلسوز بوده و به گروه ها ی هدف سازمان با جان و دل خدمت رسانی میکنند مبارک . ضمن عرض تشکر ازسردبیر محترم از جناب آقای دکتر محسنی معاونت محترم وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور انتظار دارم همانطور که در بیمه سلامت زحمات بسیار خالصانه کشیدین و تمامی همکارانتان دعا گوی وجود حضرتعالی وخانواده محترم هستند . در این سال اقدام و عمل این مشکل کهنه که تا کنون لا ینحل مانده است را با پیگیریهایتان حل بفرمائید . با تقدیم احترام . منصوری بهزیستی شهرستان سمنان
جعفر يزدخواستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت و کارکنان ارجمند سایت خبری تابناک
بزرگواران موضوع مطروحه کشوری می باشد بسیار ممنون میشیم که جناب اقای دکتر محسنی بند پی ریاست محترم بهزیستی کشور نیز از این خبر مطلع شوند زیرا اکثر مدیران کل محترم استانها موافق حل مشکل ما هستند و لازم است مدیران محترم کشوری خصوصا ریاست محترم سازمان اقدام نمایند. از زحمات پرسنل کاردان و رسالت شناس سایت خبری تابناک کمال تشکر و سپاسگذاری را داریم از طرف جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان اصفهان
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
باسلام وباکمال تشکراز همکاران استان ایلام وسایت خبری تابناک مطلب خوبی بود وزبان حال همه همکاران رسمی کارگری سراسر کشور است متشکر از لطف شماهمکاران ارجمند
بهزيستي كشور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
باسلام منهم از كاركنان رسمي كارگري استان آذربايجانشرقي ضمن تشكر از همكاري تابناك اميدوارم مسئولين واقعا درد اين قشر محروم راباجان ودل بشنوند ونسبت به تبديل وضعيت حكم گروهي از همكاران سازمان بهزيستي كل كشور حركتي بنيادين انجام دهند سال اقدام وعمل باشد نه حرف
طاهر شيرواني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
تشکر میکنم از مطالب که در این سایت گذاشته شده .خواهشمند است مشکلات کهنه شده وغبار گرفته شده را به گوش مسئولین مخصوصا آقای محسنی رئیس سازمان برسانید. از زحمات شما سپاسگزاریم
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
کارکنان رسمی کارگری بهزیستی کشور منتظر جواب نامه ای هستند که سالها پشت درهای بسته دولت نهم و دهم و یازدهم در پاستور معطل مانده است. آیا باز هم باید معطل جواب بمانند؟ و شاهد بکارگیری نیروهای رسمی کارمندی به جای نیروهای رسمی کارگری داخل ادارات باشند؟ منتظر جوابی امیدوار کننده هستند که حق کارکنان رسمی کارگری که در ادارات استان و کشور کم نیستند بیش از این زیر پا نماند.
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي سراسر كشور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، استخدام دستگاه‌های اجرایی یا باید رسمی و یا پیمانی باشد، لذا هر فرد مستخدمی یا باید تابع قانون مدیریت خدمات کشوری باشد یا کارگری؛ اما متاسفانه در احکام بسیاری از مستخدمین دولت عبارت «رسمی کارگری» قید شده که مبهم است و در هیچ قانونی وجود ندارد.
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری به رسمی کشوری یا پیمانی در مورخ ۲۰ آذر سال ۱۳۹۲ به تصویب نمایندگان مجلس رسید; که بر اساس آن نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به یک فوریت طرح تبدیل وضعیت استخدامی کارمندان «رسمی کارگری» به «رسمی یا پیمانی» رای دادند.

بر اساس نظر طراحان این طرح، با تصویب نهایی طرح مذکور، شغل جدیدی به وجود نمی‌آید و لذا بار مالی بر دولت تحمیل نخواهد شد.
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
ما کارکنان رسمی کارگری بهزیستی از هر دو قانون استخدام؛ خدمات کشور و قانون کار محروم هستیم نه کارگر هستیم نه کارمند. و تقاضا دارم که با تصویب نهایی این طرح ما را از این مظلومیت نجات دهید.
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي سراسر كشور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
این طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری به رسمی کشوری یا پیمانی که خبری ازش نیست و از همان تاریخ تصویب طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس مانده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
یکی از دیگر از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی به خبرنگار کُردتودی گفت: متاسفانه در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان رسمی کارگری سازمان بهزیستی در سنوات گذشته این طرح صرفا جهت مشاغل خاصی تعریف گردیده است.
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
حال آنکه امروز با توجه به نیاز سازمان ومدارک علمی این کارکنان بخش عمده ای از آنان در مشاغل کارشناسی فعالیت نموده و عملا به جهت عدم پیش بینی این مشاغل در طرح مذکور از مزایای مصرح قانونی پست های مربوطه که شاغل در آن می باشند بی بهره بوده اند واین امر تاثیر منفی در انگیزه همکاران دارد.
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
از رئیس سازمان بهزیستی کشور تقاضامندیم که ضمن بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان، زمینه های بهره مندی از ظرفیت های کاری همکاران ذینفع که بعنوان سرمایه انسانی سازمان میباشند فراهم گردد
احمدي از سيستان بلو چستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
کارگران رسمی کارگری خدماتی مورد بحث با هر گروهی که استخدام می‌شوند بدون کسب گروه جدید در طول دوران خدمت خویش با‌‌ همان گروه استخدامی بازنشست می‌شوند که این قانون نیز باید مورد بازبینی و تغییر قرار گیرد.
ازطرف بهزيستي استان فارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
در ادامه تبدیل وضعیت این کارکنان را به خدمات کشوری اعم از رسمی کشوری و پیمانی خواستار شد و اضافه کرد: کارکنانی که در این شرایط قرار می‌گیرند (رسمی کارگی) مدارک تحصیلی و به ویژه مدارک دانشگاهی هیچ‌گونه تأثیری در ارتقاء جایگاه اداری و حقوق و مزایای دریافتی آن‌ها ندارد که این موضوع نیز به تنهایی اجحاف در حق این قشر به شمار می‌رود.
ازطرف بهزيستي اردبيل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
این در حالی است که احکام کارگزینی این کارکنان رسمی – کارگری از نظر مزایای مندرج و مزایای جانبی با قانونهای خدمات مدیریت کشوری و قانون کار همخوانی نداشته
از طرف بهزيستي خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
تلخی این تبعیض و تناقض آشکار آنجا روشن می‌شود که در هنگام پرداخت عیدی بر خلاف روند محاسبه این مزیت بر اساس قانون کارو برای کارگران از منظر سازمان دولتی متبوع خود آنان کارمند محسوب شده و همانند کارمندان رسمی عیدی دریافت می‌کنند
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
این وضعیت آن‌ها را شبیه ضرب المثل معروف می‌کند که (یا مرغ باش بپر، یا شتر باش و ببر!) نگاهی به فراوانی این افراد در نهادهایی نظیر بهزیستی، تربیت بدنی نیز حکایت از نبود نگاه کار‌شناسی شده به وضعیتهای استخدامی آنان در احکامشان است و وجود اینجایگاه دوگانه کارمندی رسمی و کارگری رسمی در این نهاد‌ها تا حدودی غیر منطقی و نیازمند تجدید نظر می‌دهد
كردستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
باعرض سلام خسته نباشيد خدا قوت نمايند گان محترم استان كر دستان جناب آقايان سيدمحمد بياتيان - اميد كرميان - محسن بيگلري - حامد قادر مرزي - سالارمرادي - سيداحسن علوي در خانه ملت چه فكري كرده ايدي و چه فكري براي اين قشر زحمت كش مظلوم داري آيا شماآقايان براي حل اين مشكل اقدام ميكنيد اين مشكل در سراسر كشور است به اميد جواب دادن به اين سوال لطفا خواهشا نظرات خود اعلام كنيد در مورد طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظير بهزيستي آقايان نمايند گان دوري نهم مجلس شوراي اسلامي استان كردستان
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
سلام دورد بر وزیر محترم کار امور اجتماعی دکتر علی ربیعی و ریاست محتر م بهزیستی کشور آقای دکترانوشیروان محسنی بند پی ما کارکنان رسمی کار گری عاجزانه از شما خواستاریم که نهایت همکاری با مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری به پیمانی یا رسمی کشوری داشته باشید }باسلام درود خداوندبر نمایندگان مردم در خانه ملت ما از کلیه نمایندگان مجلس خواستاریم به طرح تبدیل وضعیت استخدام رسمی کارگری به استخدام پیمانی یارسمی کشوری مجدد رای موافق بدهند که طرح یک فوریت ان درمورخ ۲۰/۹/۹۲تصویب شده وبه شماره ۱۶۲اعلام وصول گردید وهم اکنون در کمسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی میباشدامیداست نمایندگان محترم این بار هم با پشتیانی خود که طرح در روز های ایند درصحن علنی مجلس مطرح میشود رای موافق بدهند جهت رضای خداوند تبارک تعاتی تورابخون ریخته امام حسین ع رای موافق به طرح بدهید چون کارکنان رسمی کاری کری مظلوم واقع شده اندچون نه مثل کارکنان خدمات کشور ی ونه مثل کارکنان قانون کار هستد در واقع نه کارگر هستند نه کارمند از هر دو مزایا محروم هستند ضرب المثل شتر مرغ
از طرف بهزيستي خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
آفتاب دل | نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران ...
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
: احقاق حقوق طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری به رسمی کشوری را پیگیری خواهم کرد
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
افق درود سلام خدا و ند به كليه نمايند گان محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي كمك كردن به حل مشكلات طرح تبديل وضعيت كاركنان رسمي كار گري نظير بهزيستي وبه تصويب نهاي رساندن اين طرح ثوابش برابر است كمك وياري رساندن ياران امام حسن {ع} در روز عاشورا چون كار كنان رسمي كار گري بهزيستي اينقدر مظلوم واقع شده اند
بهزيستي كشور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
سلام . میلاد با سعادت حضرت علی ( ع) و روز مددکار بر تمامی کارکنان بهزیتسی کشور که همگی یک مددکار دلسوز بوده و به گروه ها ی هدف سازمان با جان و دل خدمت رسانی میکنند مبارک . ضمن عرض تشکر ازسردبیر محترم از جناب آقای دکتر محسنی معاونت محترم وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور انتظار دارم همانطور که در بیمه سلامت زحمات بسیار خالصانه کشیدین و تمامی همکارانتان دعا گوی وجود حضرتعالی وخانواده محترم هستند . در این سال اقدام و عمل این مشکل کهنه که تا کنون لا ینحل مانده است را با پیگیریهایتان حل بفرمائید . با تقدیم احترام
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي كشور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت و کارکنان ارجمند سایت خبری تابناک
بزرگواران موضوع مطروحه کشوری می باشد بسیار ممنون میشیم که جناب اقای دکتر محسنی بند پی ریاست محترم بهزیستی کشور نیز از این خبر مطلع شوند زیرا اکثر مدیران کل محترم استانها موافق حل مشکل ما هستند و لازم است مدیران محترم کشوری خصوصا ریاست محترم سازمان اقدام نمایند. از زحمات پرسنل کاردان و رسالت شناس سایت خبری تابناک کمال تشکر و سپاسگذاری را داریم جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي كشور (ستاد بهزيستي كشور)
بهزيستي مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
باتشکر از کارکنان سایت تابناک مطالبتان بسیار زیبا وفصیح بود مشکلات ما را خیلی جامع توضیح داده بودید در سراسر ایران در بهزیستی همین وضعیت است .خوشبختانه همه مدیر کلها با تبدیل وضعیت رسمی کارگریها موافقند خواهشمند است از طریق آقای دکتر محسنی بند پی پیگیری کنید ومصاحبه داشته باشید که این اتفاق کی قراره بیفته.اگر قلم رسایی دارید به خاطر رضای خدا آن را به حرکت در آورید.با تشکر فراوان
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
سلام خدمت سخت کوشان روزنامه تابناک که مشکلات ما را به نظر مسئولین می‌رسانند.
امید است با توجه به مشکلات ما پرسنل رسمی کارگری بهزیستی البرز که سالهاست نتوانستیم مشکلمان را حل نماییم اول به یاری خداوند و بعد با همکاری شما عزیزان موانع را از سر راه برداریم. كار كنان رسمي كار گري بهزيستي دهلران
بهزيستي كاشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
بنده از طرف کارکنان رسمی کارگری كاشان از کارکنان فعال و زحمت کش استان ایلام و از سایت خبری تابناک کمال تشکر و قدر دانی را دارم خواهشمندیم صدای مارا به مسولین برسانیدجمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي كاشان
بهزيستي ايوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
باتشکر از کارکنان سایت تابناک مطالبتان بسیار زیبا وفصیح بود مشکلات ما را خیلی جامع توضیح داده بودید در سراسر ایران در بهزیستی همین وضعیت است .خوشبختانه همه مدیر کلها با تبدیل وضعیت رسمی کارگریها موافقند خواهشمند است از طریق آقای دکتر محسنی بند پی پیگیری کنید ومصاحبه داشته باشید که این اتفاق کی قراره بیفته.اگر قلم رسایی دارید به خاطر رضای خدا آن را به حرکت در آورید.با تشکر فراوان جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي ايوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
باسلام وباکمال تشکراز همکاران استان ایلام وسایت خبری تابناک مطلب خوبی بود وزبان حال همه همکاران رسمی کارگری سراسر کشور است متشکر از لطف شماهمکاران ارجمند جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي دهلران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
با سلام راجب نیروها ی کارگری تصمیم جدی بگیرد ما نه مرغیم نه شتر مرغیم مدرک تحصیلی لحاظ نمی شودوغير ...... سختی کار لحاظ نمی شودكار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان قم
حميدي از استان اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
باسلام . این قشر زحمت کش در حال حاضر نه کارمند هستند و نه کارگر . مسئولان وعده های زیادی داده اند ولی عملی نشده ،انتظار داریم دولت و مجلس محترم برای این قشر تدابیرلازم اتخاذ فرمایند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری !
حميدي از استان اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
بسمه تعالي در خصوص جوابيه مسئولين بهزيستي ايلام اولا زماني كه كار كنان رسمي كار گري استخدام شده اند به اجبار مديران وقت بوده چون آن زمان مجموعه كار كنان بهزيستي بصورت داوطلب بو د چون مديران كل آن زمان كلا داراي مدرك تحصيلي ديپلم بود ومعاونين و ومسئولين زير مجموعه سيكل بودن بخاطر ترس جايگاه خود آمداند كساني كه مدرك ديپلم داشته اند به اجبار حكم رسمي كار گري برايشان زده اند و اما كساني كه زير ديپلم بي سواد بودن حكم رسمي كشوري براي شان اعمال كرده اند ثانيا كساني كه در روز اول به استخدام رسمي كار گري در آمد ه اند تما مزايا كار گري آنموقع شامل شان بوده ولي الان تمام مزايا كار گري به سليقه و تفكر خود مسئولين سازمان قطع كرده اند ثالثا در سازمان بهزيستي كار كنان رسمي كار گري الان نه تابع قانون كار هستند نه خدمات كشوري از هر دو قانون محروم هستند رابعا كار كنان شركتي بهزيستي كه خارج از سازمان بهزيستي بودن مشكل تبديل وضعيت شان حل شد در صورتيكه كار كنان رسمي كار گري از اول در بدنه ادارات دولتي مشغول فعاليت بودن هستند خامسا تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري براي دولت بار مالي ندارد چون افراد دارند در بدنه ادارات دولتي مشغول فعاليت هستند و هيچگونه استخدام جديدي نيست وافراد كار كنان رسمي كارگري ساليان سال است كه در پست كليدي با ابلاغ انشايي كار ميكند و تجربه بالاي در كار خود دارند
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم؟ / نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری!نه مثل همكاران قرار داد معين
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان زنجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم؟ / نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری!نه مثل همكاران قرار داد معين
كردستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم؟ / نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری!نه مثل همكاران قرار داد معين
بهزيستي گلستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم؟ / نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری!نه مثل همكاران قرار داد معين
بهزيستي ايوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم؟ / نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری!نه مثل همكاران قرار داد معين
بهزيستي كاشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم؟ / نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری!نه مثل همكاران قرار داد معين
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
جناب آقای انوشیروان بند پی
ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور
سلام علیکم
احتراماً به استحضار می رساند تعدادی از نیروهای فعال و کاردان در این اداره کل تحت عنوان رسمی کارگری مشغول به انجام وظیفه هستیم که اغلب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده که متاسفانه مزایای مندرج در احکام کارگزینی و سایر مزایای جانبی از جمله بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار و ………. شامل ما نمی شود. جالب اینکه چارت خالی سازمانی داریم که با توجه به سوابق و تخصصی که هر کدام از ما در مشاغلی که سالها در آن کار می کنیم و تجربه کافی را کسب نموده ایم. در اداره ای که در آن هستیم حتی اگر چارت خالی نیز نداشته باشد مسئولین محترم سازمان می توانند از مرکز درخواست پست جدید نمایند. حال این این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم !و نه مانند همکاران خدمات کشوری! نه مثل همکاران قراردادمعین !موقع پرداخت پاداش پایان سال، عیدی ما باید اندازه مبلغ عیدی کارمندان رسمی باشد چونکه حقوق ما از محل بند (( و )) تبصره ۱۹ قانون بودجه و از طریق خزانه پرداخت می شود. اگر تفاوت ما از نوع بیمه باشد که نیروهای پیمانی و قرادادهای کار معین نیز بیمه تأمین اجتماعی می باشند! مسئولین باید به این امر مهم توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خصوصی و یا کارخانجات نیستیم بلکه ما به استخدام سازمانی کاملاً دولتی درآمده ایم. لذا جهت احقاق حقوق و پرهیز از تبعیض و ایجاد عدالت اداری ما کارکنان رسمی کارگری شاغل در اداره دولتی خواهان تبدیل وضعیت در قالب طرح از رسمی کارگری به رسمی کشوری و یا پیمانی می باشیم تا بتوانیم همانند کارکنان رسمی از قانون نظام هماهنگ و خدمات کشوری بهره مند شویم.این مشکل کلیه همکاران رسمی کارگری بهزیستی سراسر کشور می باشد.
با احترام
جمعی از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
جناب آقای مهندس محمدرضا مرواريد
استاندار محترم استان ايلام
سلام علیکم
احتراماً به استحضار می رساند تعدادی از نیروهای فعال و کاردان در این اداره کل تحت عنوان رسمی کارگری مشغول به انجام وظیفه هستیم که اغلب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده که متاسفانه مزایای مندرج در احکام کارگزینی و سایر مزایای جانبی از جمله بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار و ………. شامل ما نمی شود. جالب اینکه چارت خالی سازمانی داریم که با توجه به سوابق و تخصصی که هر کدام از ما در مشاغلی که سالها در آن کار می کنیم و تجربه کافی را کسب نموده ایم. در اداره ای که در آن هستیم حتی اگر چارت خالی نیز نداشته باشد مسئولین محترم سازمان می توانند از مرکز درخواست پست جدید نمایند. حال این این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم !و نه مانند همکاران خدمات کشوری! نه مثل همکاران قراردادمعین !موقع پرداخت پاداش پایان سال، عیدی ما باید اندازه مبلغ عیدی کارمندان رسمی باشد چونکه حقوق ما از محل بند (( و )) تبصره ۱۹ قانون بودجه و از طریق خزانه پرداخت می شود. اگر تفاوت ما از نوع بیمه باشد که نیروهای پیمانی و قرادادهای کار معین نیز بیمه تأمین اجتماعی می باشند! مسئولین باید به این امر مهم توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خصوصی و یا کارخانجات نیستیم بلکه ما به استخدام سازمانی کاملاً دولتی درآمده ایم. لذا جهت احقاق حقوق و پرهیز از تبعیض و ایجاد عدالت اداری ما کارکنان رسمی کارگری شاغل در اداره دولتی خواهان تبدیل وضعیت در قالب طرح از رسمی کارگری به رسمی کشوری و یا پیمانی می باشیم تا بتوانیم همانند کارکنان رسمی از قانون نظام هماهنگ و خدمات کشوری بهره مند شویم.این مشکل کلیه همکاران رسمی کارگری بهزیستی سراسر کشور می باشد.
با احترام
جمعی از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی
صادق رستمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
صادق رستمي مدير كل سابق بهزيستي استان ايلام درباره مشكلات كاركنان رسمي كار گري بهزيستي گفت این افراد با مدارک تحصیلی از دیپلم تا کارشناسی ارشد حالا سالهاست در تبعیضی آشکار نسبت به همکاران خود که تنها با تفاوتی موسوم به مستخدمین رسمی کارمندی در ادارات دولتی مشغول بکارند نه حق تاهل می گیرند و نه فوق العاده برای دی آب و هوا ،نه حق تحصیلات به آنان پرداخت می شود و نه از مزایای محرومیت مناطق جنگی استفاده می کنند.این محرومیت و تبعیض در حالی انجام می شود که تنها اختلاف بین آنان و همکارنشان در استفاده از نقل کارگری و کارمندی است و البته وقتی پای درد دلشان می نشینی احساس می کنی در این میان حتی حرمت کلمه در کارگربه هم که عطر و بوی بوسه پیامبر مهربانی (ص ) را با خود دارد نیز بر دردهایشان می افزاید. آنان که در دوران دفاع مقدس مرزدارانی غیور بوده و بسیاری از آنان از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگراننددر تمام این سالها دم فرو بسته اند و تبغیض آشکار بین آنها و همکارانشان سبب شده با مسایل و مشکلات مالی بسیار دست و پنجه نرم کنند.تلخی این تبعیض و تناقض آشکار آنجا روشن می شود که در هنگام پرداخت عیدی بر خلاف روند محاسبه این مزیت بر اساس قانون کارو برای کارگران از منظر سازمان دولتی متبوع خود آنان کارمند محسوب شده و همانند کارمندان رسمی عیدی دریافت می کنند . این وضعیت ثراژیک آنها را شبیه ضرب المثل معروف می کندکه (یا مرغ باش بپر، یا شتر باش و ببر!!!) نگاهی به فراوانی این افراد در نهادهایی نظیر بهزیستی ، تربیت بدنی نیز حکایت از نبود نگاه کارشناسی شده به وضعیتهای استخدامی آنان در احکامشان است ووجود این جایگاه دوگانه کارمندی رسمی و کارگری رسمی در این نهادها تا حدودی غیر منطقی و نیازمند تجدید نظرشان می ده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار