کد خبر: ۲۰۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 04 April 2016
تابناک گیلان: استان‌ها > گیلان - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به پایان یافتن طرح «عیدانه کتاب» در سراسر کشور، گفت: گیلان چهارمین استان پرفروش کشور شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین ابراهیمیان، با اشاره به اجرای طرح «عیدانه کتاب» در سراسر کشور، اظهار کرد: در طرح مذکور به مناسبت فرارسیدن سال نو، تا ١٥ فروردین به هر خریدار کتاب، ٢٠ درصد تخفیف داده می شد.

وی، سقف خرید برای هر نفر را ١٠٠ هزار تومان عنوان و تصریح کرد: انتشارات طاعتی، مجتمع فرهنگی مهران، انتشارات فرازمند رشت، کتاب فروشی بدر، فروشگاه شهر قلم، پاتوق کتاب گیلان، کتابسرای دیبا، انتشارات ولیعصر، خانه کتاب، کتاب فروشی و نوشت افزار ولی زاده، شهر کتاب رشت و انتشارات رستگار کتاب فروشی ها فعال و عضو طرح مذکور استان در شهرهای رشت، لاهیجان، فومن و منجیل بودند.

ابراهیمیان با بیان اینکه در این طرح ١٠٣ هزار و ١٦٨ عنوان کتاب در کل کشور فروخته شد، اظهار کرد: استان گیلان با فروش ٧ هزار و ١٧٤ عنوان کتاب، پس از استان های اصفهان، تهران و خراسان رضوی در رده چهارم پرفروش ترین استان ها در این طرح قرار گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: همچنین انتشارات فرازمند با فروش یک هزار و ٨٢٩ عنوان، انتشارات طاعتی با فروش یک هزار و ٧١٨ و مجتمع فرهنگی مهران با فروش یک هزار و ٢٧٠ عنوان کتاب به ترتیب در رتبه های سوم، پنجم و نهم پرفروش ترین کتاب فروشی ها از میان ٣٧٤ کتاب فروشی فعال کشور قرار گرفتنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار