«جلال‎الدین امیری» معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان شد.
کد خبر: ۲۰۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 05 April 2016

«جلالالدین امیری» معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان شد.

به گزارش فارس ، جلسه تکریم و معارفه معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان ظهر امروز در سالن جلسات این معاونت انجام شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین عرفانی و اهدای لوح سپاس؛ حکم جلالالدین امیری توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اهدا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم با بیان اینکه سختی شرایط اقتصادی باعث خودکفایی کشور در بسیاری از زمینه‌ها می‌شود، اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد تلاش می‌کنند محصولات ناشی از برجام به ثمر نرسد که این موضوع اصلاً پسندیده نیست.

حبیبالله موسویبهار در ادامه هر گونه تغییر در مجموعه مدیریتی را نوعی تمرین دانست و ابراز امیدواری کرد که مسئولان پیشین، مسئولان جدید را در مسئولیت‌های پیش رو یاری دهند.

وی با اشاره به حدیث "کلکم راع و کلکم مسئول عن‌ رعیته" گفت: هیچ فردی نمی‌تواند به تنهایی کار کند و همه افراد باید برای انجام شایسته امور، احساس مسئولیت داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: مهم‌ترین وظیفه مدیر، جلب حمایت کارکنان است و همه مدیران دانشگاه باید مراتب دلسوزی خود را در این زمینه نشان دهند.

وی با تأکید بر اهمیت پرهیز از ایجاد شایعات در پرداخت حق و حقوق افراد گفت: خوشبختانه در زمان مدیریت بنده، حرکات انرژی‌بر زیاد نبود اما امروزه از هر وسیله برای توجیه اهداف استفاده می‌شود و همواره برخی هستند که برای مغشوش کردن اقدامات دولت و دیگر مسئولان تلاش می‌کنند.

موسوی‌بهار با اشاره به ارزشمندی دانش و آگاهی فنی دکتر عرفانی در حوزه بهداشت با اجرای طرح نظام سلامت گفت: درمان و بهداشت هر دو از مسائل مهم هستند و به هر دو باید در جایگاه خود توجه شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی به حوزه بهداشتی اختصاص یافته که باید از فرصت پیش آمده به خوبی استفاده شد، افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، شاهد حملات زیادی در خصوص احتمال بی‌توجهی به بخش بهداشت بودیم؛ در حالی که دو ماه پس از آغاز این طرح، بسته بهداشتی در طرح تحول سلامت طرح شد و هم‌اکنون کارهای خوبی در این حوزه انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از دکتر امیری به عنوان بزرگشده حوزه بهداشت یاد کرد و گفت: ایشان تجربه فعالیت در رده‌های پایین تا بالای حوزه بهداشت را دارد.

وی با بیان اینکه ایشان به عنوان مدیر برتر شهرستانی در نهاوند معرفی شدند، اظهار کرد: به زودی فرد مناسبی به عنوان جایگزین او به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند معرفی می‌شود


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار