مدیرکل راه آهن فارس گفت: سومین قطار گردشگران خارجی از کشور مجارستان بیست و سوم فروردین ماه وارد شیراز می‌شود.
کد خبر: ۲۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸ 08 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از مهر،مهرداد انصاری بیان کرد: این قطار که حامل گردشگران خارجی است، ۲۰ فروردین ماه جاری از کشور مجارستان در دو گروه وارد کشورمان می‌شود.

وی، افزود: تعداد ۱۲۸ نفر از گردشگران خارجی به وسیله قطار در ۲ گروه مجزا از کشور مجارستان وارد ایران خواهند شد که بیشتر این گردشگران از کشورهای آمریکا، اروپا و آسیای شرقی هستند.

انصاری اعلام کرد: ۷۲ نفر از این گردشگران تحت عنوان گروه اول در تاریخ بیستم فروردین ماه از مرز ریلی رازی وارد کشور شده و پس از بازدید از شهرهای تبریز، زنجان، یزد، اصفهان، در تاریخ ۲۳ فروردین ماه وارد شهر شیراز شده و از شهرهای تاریخی سعادت شهر، مرودشت و شیراز بازدید خواهند کرد و از طریق مسیر ریلی به تهران باز می گردند و با هواپیما به مجارستان باز می‌گردند.

مدیرکل راه آهن فارس با بیان اینکه گروه دوم شامل ۵۶ نفر همزمان با خروج گروه اول از طریق هوایی وارد تهران شده و سفر خود را آغاز می کنند، خاطرنشان کرد: این گردشگران پس از بازدید شهرهای مشهد، یزد، اصفهان، شیراز، مرودشت، زنجان و تبریز نهایتا ۳۱ فروردین ماه از طریق مرز ریلی رازی با قطار عقاب طلایی مجارستان از ایران خارج خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار