استاندار کهگیلویه وبویراحمد از افزایش 25 درصدی تردد طی ایام نوروز امسال در این استان خبرداد.
کد خبر: ۲۰۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 03 April 2016
به گزارش ایسنا دکتر سید موسی خادمی در دیدار نوروزی نیروی انتظامی ضمن تقدیر از اقدامات و مدیریت امنیتی و ترافیکی نیروی انتظامی به مسافران نوروزی و شهروندان، گفت: باید از زحمات شبانه روزی و همیشگی نیروی انتظامی در همه حوزه ها تشکر کنیم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های نیروی انتظامی در ایام نوروز امسال افزود: سال ۹۴ با وجود سختی ها و شیرینی های آن، اما به لحاظ امنیت سال بسیار خوبی بود که با مدیریت خوب و ایثارگری های نیروی انتظامی همراه بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه و نقش ارزنده نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات امن و خوب در استان حاصل تلاش نیروی انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی بود.

خادمی با اشاره به مسأله کنترل ترافیک در شهر و جاده های استان در ایام تعطیلات نوروز 95 تصریح کرد: با وجود افزایش ورود مسافران نوروزی، امنیت که یکی از مهمترین اولویت های سفر و از سیاست های دولت تدبیر و امید است، توسط نیروی انتظامی به خوبی برقرار شد.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد کمترین طول بزرگراه را در کشور دارد، ادامه داد: وضعیت نامطلوب جاده های این استان به دلیل کوهستانی و سخت گذر بودن قابل مقایسه با دیگر استانهای کشور که دارای آزاد راه هستند، نیست و این مسأله کار نیروی انتظامی را مهمتر و مشکل تر کرده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: با توجه اینکه امسال نسبت به سال های قبل شاهد 25درصد افزایش تردد در استان کهگیلویه وبویراحمد بوده ایم اما با وجود همه مشکلات، محدودیت ها و کمبودها، نیروی انتظامی به خوبی انجام وظیفه کرد.

خادمی با اشاره به نقش امنیت در توسعه و رشد اقتصادی تاکید کرد: سال 95 که از سوی مقام معظم رهبری سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده نیازمند امنیت بیشتری است چراکه اقتصاد بدون امنیت غیرقابل شکل گیری است.

وی اضافه کرد: برقراری امنیت سنگ زیربنا و پایه هر گونه فعالیت اقتصادی است و این وظیفه مهم و سنگین بر عهده نیروی انتظامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار