کد خبر: ۲۰۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱ 02 April 2016


امام جمعه شهرستان فردیس گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی متکی بر نیروهای انسانی ومنابع داخلی کشور است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز شنبه در نشست شورای اداری فردیس در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان، افزود: نام گذاری امسال با نام اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری که یکی از دغدغه های اصلی رهبر است که باید تلاش شود آن مولفه های لازم را برای کشور ایجاد شود در اقتصاد مقاومتی نگاه ما باید به صادرات کشور باشد در این زمینه باید کیفیت کالای داخل کشور را بالا ببریم.

وی ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی باید بر دانش خودمان و دیگران دارند آن را مبتنی کنیم صادرات را جدی بگیریم واز خام فروشی پرهیز کنیم.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که به جای اینکه نگاهش به واردات باشد نگاهش به صادرات است و دنبال این است که سرمایه های داخلی را تقویت کند و بخش خصوصی واردمیدان شود.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد مردمی است در این زمینه باید مردم وارد صحنه شوند هیچ وقت بطور جدی به بخش خصوصی نگاه نکردیم .

ایمانی افزود: دولت بدنبال این است که کالاهای اساسی را برای مردم فراهم کند و اقتصاد مقاومتی اقتصادی عدالت محور است با رانت خواری مبارزه تا جلوی آن گرفته شود.

وی اظهار کرد: با نیروهای متخصص و تحصیل کرده و منابع کشور در دست داریم با همدلی وهمزبانی دولت وملت که شعار سال گذشته همچنان پابرجاباشد و قوه قضاییه و مجریه دست به دست هم بدهند تا کشور را به پیش ببرند تا دندان طمع دشمنان کنده شود و هر روز بخواهند تحریم هایی را برای کشور ایران وضع کنند.

امام جمعه شهرستان فردیس در بخش دیگر سخنان خود به انتخابات هفتم اسفند سال گذشته اشاره کرد و گفت: برای نمایندگان مردم کرج،فردیس واشتهارد در مجلس شورای اسلامی سالی همراه با موفقیت خواستارم در دوره قبل تلاشهایی را در زمینه قانون گذاری و استان البرز داشتند در این دوره هم نقش آفرینی کنند نظم و مقررات جمهوری اسلامی و نظارت دستگاه اجرایی و تسهیل در کارهای اجرایی استان به قوت انجام بدهند.

ایمانی در ادامه افزود: امیدوارم برای شهرستان فردیس هم بتوانند انتخابات مستقل شورای اسلامی شهر را به همراه داشته باشند از نمایندگان و استاندار می خواهیم کار را به طور جدی پیگیری کنند.

وی بیان کرد: دست هایی در این زمینه وجود دارد که خلل ایجاد می کنند برای شهرستان فردیس شهرداری و شورای شهر مستقل داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار