رییس پلیس راه خوزستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان در روزهای 12، 13 و 14 فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 30 March 2016
سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: با توجه به حجم فزاینده سفر در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی به ویژه روزهای 12، 13 و 14 فروردین و افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی استان به منظور ارتقا ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روان شدن ترافیک، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خوزستان به اجرا درخواهد آمد.

وی گفت: در کلیه محورهای مواصلاتی برون‌شهری استان از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه (12 فروردین) تا ساعت 12 روز شنبه (14 فروردین) ممنوعیت تردد انواع کامیون، تریلر، تانکرهای ترانزیتی حامل مواد سوختنی و حمل محمولات ترافیکی اعمال می‌شود.

دولتشاهی افزود: در تمامی بزرگراه‌ها و آزادراه‌های استان از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه (12 فروردین) تا ساعت 12 روز شنبه (14 فروردین) تردد انواع موتورسیکلت ممنوع است.

وی ادامه داد: ممنوعیت حمل مسافر در اتاق بار انواع وانت‌ها، کامیونت‌ها و کامیون‌ها در کلیه راه‌های برون‌شهری خوزستان در این مدت اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به این‌که وظیفه ذاتی پلیس راه، تامین و برقراری نظم و امنیت ترافیکی در سطح جاده‌ها با هدف جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی است، اظهار کرد: پلیس‌راه استان با آمادگی کامل در ایام پایانی تعطیلات نوروزی به ویژه روزهای 12، 13 و 14 فروردین ماه، ضمن استقرار در نقاط مشخص و کنترل سرعت خودروها، با تخلفات سرعت غیرمجاز رانندگان، تخلفات مخاطره‌آمیز خودروهای باربری و وانت‌بارها، خودروهای فاقد معاینه فنی، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: ماموران پلیس‌راه از تردد خودروهای وانت و کامیون حامل مسافر در قسمت بار در سطح جاده‌ها به صورت جدی جلوگیری خواهند کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار