فرماندار فامنین گفت: کاهش فاصله مسوولان و مردم،حضور در بطن جامعه و آگاهی مسوولان از مشکلات مردم از جمله اولویت های مجموعه فرمانداری این شهرستان برای تحقق پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب است.
کد خبر: ۲۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 09 April 2015

فرماندار فامنین گفت: کاهش فاصله مسوولان و مردم،حضور در بطن جامعه و آگاهی مسوولان از مشکلات مردم از جمله اولویت های مجموعه فرمانداری این شهرستان برای تحقق پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب است.

به گزارش ایرنا؛  ظاهر پورمجاهد افزود: تعامل و ارتباط نزدیک مسوولان با مردم رویکرد مجموعه فرمانداری فامنین در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

وی اضافه کرد: شکل گیری یک رویکرد و نگاه همگرایانه مثبت برای اجرای اهداف و سیاست های دولت دارای دو وجه مثبت بوده که یکی از آنها بهره وری بهینه از امکانات و نیروی انسانی است.

وی اضافه کرد: حضور مسوولان در بین مردم و گوش دادن به خواسته ها و نیازهای آنان بارقه ای از امید را در دل مردم ایجاد کرده و آنها تلاش دولت برای رفع گره ها و مشکلات موجود را از نزدیک مشاهده و حس می کنند.

فرماندار فامنین بیان کرد: وقتی مردم متوجه تلاش مسوولان برای رفع مشکلات آنان شوند به طور حتم مشارکت و تعامل شهروندان در ابعاد مختلف تجهیزاتی، مالی و حتی ارائه ایده و فکر خلاقانه به دولتمردان بیشتر می شود.

پورمجاهد در ارتباط با همزبانی نیز توضیح داد: توجه به این واژه کلیدی از سوی دولت و مردم زمینه ای برای شکل گیری اتحاد و همدلی شده و همین امر منجر به تقویت امنیت ملی و همگرایی ملی می شود.

وی خواستار همدلی و همگرایی احزاب با هر نوع سلیقه و افکار شد و گفت: توجه به دو مولفه همدلی و همزبانی با توجه به در پیش بودن انتخابات موجب افزایش مشارکت مردم در این حماسه سیاسی می شود.

فرماندار فامنین اضافه کرد: باید با همدلی و همزبانی دولت و ملت یکصدا و یکپارچه توسعه همه جانبه و به عبارتی توسعه ای که در آن مسایل زیست محیطی ، آب و دیگر مسایل لحاظ شود را در پیش گرفت.

پورمجاهد افزود: با توجه به مشکل کمبود آب در استان موضوع همدلی و همزبانی در زمینه صرفه جویی در مصرف آب نمود بیشتری می یابد به گونه ای که مردم باید دولت را یاری کرده و توصیه های آنان را بکار ببندند.

وی بیان کرد: همچنین با مدیریت مصرف آب نهایت همکاری را با مسوولان داشته باشند و در صورت بروز شرایط اضطراری با صبوری برنامه ریزان را در اجرای درست برنامه یاری دهند.

سال 1394 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال 'دولت و ملت،همدلی و همزبانی' نامگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار