فرماندار مهریز گفت: در طول تعطیلات نوروز امسال تاکنون افزون بر 45 هزار مسافر از اقصی نقاط کشور وارد این شهرستان شده و از آثار و ابنیه تاریخی و فرهنگی و تفرجگاه های طبیعی دیدن کردند .
کد خبر: ۲۰۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 28 March 2016

به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری افزود: مسافران و مهمانان نوروزی توسط ستاد اسکان در برخی مدارس و مکان های اقامتی پذیرش و اسکان یافتند .

وی ادامه داد: در این مدت همچنین مسافران و گردشگران از آثار و ابنیه های مختلف تاریخی و فرهنگی شهرستان بخصوص غربال بیز ، کوه ریگ ، باغ جهانی پهلوانپور و مجموعه های تاریخی و تفرجگاههای دیدن کردند .
فرماندار مهریز اظهار داشت: ستاد خدمات سفر شهرستان در بخش های مختلف با نظم و هماهنگی کامل فعالیت های خود را از 25 اسفندماه آغاز و تا پایان روز سیزده ادامه می دهند .
رستگاری اظهار داشت: انجام برنامه های فرهنگی و میزبانی از مسافران و مهمانان نوروزی بدون مشکلی در تعطیلات نوروزی امسال انجام گرفته و تا پایان تعطیلات ادامه دارد .
فرماندار مهریز اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی و برنامه ریزی برای تداوم پذیرش و اسکان مسافران نیز با همکاری بخش های مختلف ستاد خدمات سفر ادامه خواهد داشت .
شهرستان مهریز که بنای آن را به مهرنگار دختر انوشیروان نسبت می دهند دارای 600 اثر تاریخی و فرهنگی است که تاکنون 90 اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است .
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد و کنار جاده شمال ، جنوب کشور قرار دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار