به دنبال گم شدن یک جوان 20 ساله به اسم مهدی عمدی در منطقه کبیرکوه، مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از شروع عملیات امداد و نجات برای یافتن وی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 24 March 2016

به دنبال گم شدن یک جوان 20 ساله به اسم مهدی عمدی در منطقه کبیرکوه، مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از شروع عملیات امداد و نجات برای یافتن وی خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمد سلیمانی افزود: امدادگران این جمعیت ظهر امروز گزارش مفقود شدن این فرد را که روز گذشته به منطقه گلدره کبیرکوه رفته است دریافت کردند که بلافاصله عملیات امداد ونجات برای یافتن وی آغاز شد.
وی از استقرار بالگرد این جمعیت برای عملیات جستجو و پبدا کردن جوان آبدانانی گرفتار در کبیر کوه آبدانان از توابع این استان خبر داد.
سلیمانی ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه تیم جستجوی این جمعیت عملیات خود را در ارتفاعات کبیر کوه برای پیدا کردن وی آغاز شده است که با توجه به شرایط منطقه ، بالگرد جمعیت هلال احمر نیز از مرکز تیم پشتیبانی وارد این عملیات شد.
وی بیان کرد: کار جستجو برای پیدا کردن این جوان همچنان ادامه داشته و در صورت نیاز تیم های عملیاتی دیگر از امدادگران این جمعیت در این زمینه بکارگیری خواهند شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام خاطر نشان کرد: به منظور ارائه خدمات امدادی ،طرح امداد نوروزی جمعیت هلال احمر از 25 اسفندماه گذشته در این استان آغاز و به مدت 20 روز ادامه دارد.
شهرستان های شرق و جنوب شرقی استان ایلام از جمله آبدانان ، دره شهر ، بدره و ملکشاهی در دامنه های ارتفاعات سخت گذر و جنگلی کبیرکوه قرار دارند.
کَبیرکوه به رشته کوهی با طول بیش از ۱۴۵ کیلومتر از ۲۰ کیلومتری شهر ایلام شروع شده با دیواره ای بلند تا نزدیک اندیمشک در استان خوزستان امتداد می یابد .
بلندترین نقطه آن «کان صیفی» در نزدیک روستای چنار باشی قرار دارد که بیشتر روزهای سال پوشیده از برف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار