مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: وضاح قطبی جانباز 70 درصد یزدی پس از سال ها تحمل درد و رنج مجروحیت و بر اثر شدت یافتن عوارض ناشی از جراحت دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۲۰۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 22 March 2016
به گزارش تابناک یزد،  احمد ابراهیمی  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید قطبی از ابتدای تجاوز نظامی اشغالگران بحثی به میهن اسلامی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد.
وی ادامه داد: این شهید والامقام بارها با حضور در عملیات های مختلف سرانجام در سال 1365 در عملیات کربلای دو در منطقه عملیاتی حاج عمران به افتخار جانبازی نائل آمد و پای راست خود را در این راه تقدیم اسلام و انقلاب کرد .
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره این جانباز شهید خاطرنشان کرد: جنگ برای ما سال هاست که پایان یافته است لکن جانبازان عزیز ما هیچگاه از این مسئله فارغ نبوده و نبرد سختی را همواره با عوارض ناشی از هشت سال دفاع مقدس داشته اند.
ابراهیمی شهید قطبی را از جانبازان صبور و مقاوم استان خواند که هرگز لب به شکایت باز نکرد و همگان را به پاس این پایداری و ایستادگی به تحسین وا می داشت.
این مسئول گفت: پیکر مطهر جانباز شهید وضاح قطبی صبح روز چهارشنبه چهارم فروردین ماه با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور دارالعباده در یزد تشییع می شود.
ابراهیمی افزود: پیکر مطهر این جانباز شهید ساعت 9 صبح از میدان شهدا به سمت گلزار شهدای خلدبرین تشییع و در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.
وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام از عموم مردم قدرشناس و ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.
استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت دارای 10 هزار جانبار و سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار