کد خبر: ۲۰۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 22 March 2016

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از بازداشت کارمند قلابی سازمان تعزیرات حکومتی به جرم اخاذی از واحدهای صنفی در کرج خبر داد.

علی‌اکبر مختاری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه از 16 اسفندماه سال 94 تاکنون به 940 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان البرز رسیدگی شده است، اظهار داشت: متهمان این پرونده‌ها بالغ بر 11 میلیارد ریال جریمه شده‌اند که بیشتر در حوزه کالا و خدمات از جمله میوه، تنقلات، شیرینی و پوشاک بوده است.

وی با بیان اینکه گشت مشترک تعزیرات با میراث فرهنگی استان نیز در حال اجرا است، افزود: این گشت مشترک رستوران‌های بین راهی جاده چالوس و جاده کرج- قزوین را بازرسی می‌کنند که از اسفندماه تاکنون 6 واحد پذیرایی به سبب مصرف مواد غیر بهداشتی پلمب شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در مورد بازرسی از واحدهای فست فود در استان البرز تصریح کرد: این واحدها تاکنون حدود 80 میلیون تومان جریمه شده‌اند و 2 واحد نیز در گوهردشت و جهانشهر پلمب شده است.

وی همچنین از دستگیری کارمند تقلبی تعزیرات حکومتی در استان البرز خبر داد و گفت: فردی که خود را به عنوان کارمند تعزیرات حکومتی معرفی کرده و از واحدهای صنفی اخاذی می‌کرد نیز با هماهنگی انجام شده با دادستان کرج دستگیر شد.

مختاری اظهار داشت: این فرد بر اساس گزارش های واصله توسط واحدهای صنفی شناسایی شد و تاکنون به سبب نامشخص بودن تعداد شکات این پرونده، مبلغ اخاذی مشخص نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار