کد خبر: ۲۰۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ 20 March 2016


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: حرکت به سمت پژوهش‌های کاربردی و تولید علم و فناوری مهمترین برنامه سال 95 این دانشگاه است.

حمید درفشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اهداف این دانشگاه حرکت به سمت توسعه پژوهش و تولید علم و فناوری است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید بسترهای تولید علم و پژوهش را بیش از پیش در استان و به ویژه در این دانشگاه فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: استان البرز ظرفیت‌های توسعه برنامه‌های پژوهشی را دارد و می‌تواند در این زمینه نیز موفق عمل کند.

درفشی تأکید کرد: البته پیش رفتن به سمت توسعه و تحولات در حوزه علم و پژوهش نیازمند ایجاد بسترها و ایجاد امکانات است که باید طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی شود.

وی گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در حوزه توسعه آموزش و علم در سال 94 در این استان انجام شد، تشکیل دانشکده داروسازی و دندانپزشکی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: اکنون این دو دانشکده با توسعه و پیشرفت خوبی همراه شده است و پیش‌بینی می‌کنیم با تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه در سال 95 نیز شاهد توسعه آموزش در این دو مرکز باشیم.

درفشی با بیان اینکه که توسعه و پیشرفت در بخش پژوهش تلاشی مضاعف را می‌طلبد،‌ گفت: در این زمینه حرکت به سمت پژوهش‌های کاربردی و تولید علم و فناوری از مهمترین برنامه‌های این دانشگاه در سال 95 است.

وی با بیان اینکه ما در استان البرز در بخش درمان با مشکلات و کمبودهایی مواجه هستیم افزود: اکنون استان البرز در بخش درمان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است و اکنون این تعداد تخت نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مراجعه‌کنندگان باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تأکید کرد: براین اساس یکی از مهمترین سیاست‌های مسئولان در حوزه درمان و بهداشت توسعه فضاهای درمانی و افزایش خدمات بهداشتی و درمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار