شهردار اصفهان گفت: اصفهان قرارگاه اقتصاد مقاومتي خود را از همين لحظات ابتدايي سال 95 كليد مي زند تا در راستاي عمل تا اقدام مسائل اقتصاد مقاومتي فعاليت كند.
کد خبر: ۲۰۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 20 March 2016


به گزارش تابناک اصفهان به نقل از كميته اطلاع رساني و روابط عمومي ستاد هماهنگي سفر شهر اصفهان، صبح امروز و دقایقی پس از نامگذاری سال 95 به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی مقام معظم رهبری نخستين جلسه نشست ستاد هماهنگي سفر شهر اصفهان در سال 1395همزمان با تجديد ميثاق مديران شهري با آرمان هاي شهدا برگزار شد.

در اين جلسه كه در گلستان شهداي اصفهان برگزار شد، مديران شهري، اعضاي شوراي شهر و مسئولان كميته هاي مختلف ستاد هماهنگي سفر نوروزي به بيان نكات مختلف پيرامون شرايط استقبال از مسافران و تبادل نظر درباره شرايط كميته هاي مختلف پرداختند.

مهدي جمالي ن‍ژاد، رئيس ستاد هماهنگي سفر شهر اصفهان در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس به جان فشاني و از خود گذشتگي براي مردم پرداختند و از همين رو ما نيز در نخستين جلسه اين ستاد در سال 95 بايد با يكديگر هم عهد شده تا به مردم خدمت كنيم.

وي با اشاره به شعار انتخاب شده توسط مقام معظم رهبري براي سال 1395 خاطرنشان كرد:‌ شعار "اقتصاد مقاومتي؛ از عمل تا اقدام" دقيق ترين و آگاهانه ترين شعار ممكن براي امسال بود كه توسط رهبري انتخاب شد و از همين رو شهرداري اصفهان قرارگاه اقتصاد مقاومتي خود را از همين لحظات ابتدايي سال 95 كليد مي زند تا در راستاي عمل تا اقدام مسائل اقتصاد مقاومتي فعاليت كند.

احمدرضا مصور، جانشين ستاد تسهيلات نوروزي شهر اصفهان در اين جلسه گفت: ستاد ها بايد در راستاي هماهنگي و هم افزايي بيشتر تلاش كرده و با آمادگي كامل به استقبال مسافران بروند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار