فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: یادمان های دوران دفاع مقدس این شهرستان هم اکنون مهیای میزبانی از کاروان های راهیان نور سراسر کشور است.
کد خبر: ۲۰۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 19 March 2016
فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: یادمان های دوران دفاع مقدس این شهرستان هم اکنون مهیای میزبانی از کاروان های راهیان نور سراسر کشور است.

به گزارش تابناک ایلام؛سرگرد روح الله جاویدان اظهار کرد: مجموع امکانات 10 یادمان دفاع مقدس مهران برای میزبانی از کاروان های راهیان نور مهیا شده است.
وی با ذکر اینکه یادمان های دفاع مقدس از ظرفیت های بالایی در بخش استقبال و پذیرایی از کاروان های راهیان نور برخوردار هستند افزود: در این یادمان های سنگرهای دوران دفاع مقدس و تجهیزات جنگی به صورت نمادین بازسازی و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
فرمانده سپاه ناحیه مهران خاطر نشان کرد: همچنین از راویان جبهه و جنگ و خادمان نیز در این زیارتگاه ها برای برای رفاه حال زائران عزیز استفاده شده است.
جاویدان گفت: نزدیک به 35 هزار نفر امسال از زیارتگاه های دفاع مقدس و مناطق عملیاتی شهرستان مهران بازدید کردند که پیش بینی می شود این میزان سال 95 افزایش یابد.
وی اضافه کرد: خدمات رسانی و توسعه زیرساخت یادمان های این شهرستان در اولویت قرار گرفته و تلاش شده است تا زائران سرزمین نور با سهولت به یادمان ها دسترسی داشته باشند.
این مسوول افزود: یادمان های دفاع مقدس مهران به ایستگاه صلواتی، تسطیح مسیر دسترسی و آب آشامیدنی نیاز دارند که نیازمند همکاری ادارات شهرستان در این خصوص است.
فرمانده سپاه ناحیه مهران تاکید کرد: مناطق عملیاتی مهران در طول ایام سال آماده بازدید کاروان های راهیان نور است و در فصول مختلف میزبان کاروان های راهیان نور است.
مناطق مرزی شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام از اوردگاه های شاخص دوران دفاع مقدس بشمار می رود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار