کد خبر: ۱۹۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 18 March 2016
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از تجهیز 25 راهدارخانه و تشکیل 41 گروه راهداری با 481 نفر راهدار ایام نوروز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، شعبان‌علی خاوری عصر امروز در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان اظهار کرد: عملیات حوزه راه در طول سال انجام می‌شود و ثمره آن را در ایام نوروز مشاهده می‌کنیم.

وی به برطرف کردن چهار گره ترافیکی در جاده‌های گیلان اشاره کرد و افزود: تاکنون برطرف کردن گره‌های ترافیکی در چهار نقطه انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه 3.6 کیلومتر باقی‌مانده آزادراه قزوین ـ رشت یکی از گره‌های ترافیکی در جاده‌های استان است، تصریح کرد: 29 اسفند ماه جاری مسیر مذکور زیر بار ترافیک می‌رود.

خاوری از حجم سنگین ترافیک زنجیره‌ای و به‌هم پیوسته در آزادراه قزوین ـ رشت خبر داد و بیان کرد: باز کردن باقی‌مانده آزادراه قزوین ـ رشت در کاهش بار ترافیکی تاثیرگذار است.

وی به گره ترافیکی در محور خطبه‌سرا اشاره کرد و گفت: امسال با کمک نیروی انتظامی 40 درصد از گره مذکور برطرف شده و امیدواریم سال 95 مشکل این مسیر به طور کامل برطرف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه آماده‌سازی محورهای مواصلاتی در ایام نوروزی چهار میلیارد تومان برای ما هزینه داشته است، خاطر نشان کرد: تهیه آسفالت سرد از جمله اقدام‌های انجام شده توسط اداره کل راه و شهرسازی استان است.

خاوری به استقرار عوامل کشیک راهداری به طور شبانه‌روزی در ایام نوروز اشاره کرد و یادآور شد: از 25 اسفند ماه جاری گروه‌های راهداری افزایش پیدا کردند و کشیک‌های راهداری تا 15 فروردین ماه سال 95 ادامه دارد.

وی نظارت تصویری بر شبکه راه‌ها را از برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان خواند و اظهار کرد: استقرار جرثقیل یکی از مشکلات ما در استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه جرثقیل‌های کوچک را در اختیار داریم، تصریح کرد: انجام کارهای بزرگ نیاز به جرثقیل‌های سنگین دارد و در این زمینه نقص داریم.

خاوری به ممیزی و بازنگری تابلوهای راهداری در گیلان اشاره کرد و افزود: بازنگری از تابلوها در تمام راه‌های شریانی استان انجام شده است.

وی از تسطیح و مرمت بعضی از راه‌های فرعی و اصلی از نظر شانه راه در گیلان خبر داد و بیان کرد: استقرار 9 سکوی پلیس راه در جاده‌های استان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به 2 هزار و 500 کیلومتر خط‌کشی راه‌ها در استان، خاطر نشان کرد: 21 کیلومتر از راه‌ها دارای حفاظ شدند.

خاوری به نصب 500 متر تابلوهای اخطار و انتظامی در جاده‌های گیلان اشاره کرد و گفت: 30 دستگاه چراغ‌های پلیس در جاده‌های استان نصب شده است.

وی با بیان اینکه در 120 نقطه از جاده‌های گیلان چراغ‌های چشمک‌زن نصب شده است، یادآور شد: 10 کیلومتر روشنایی طولی در محورهای مختلف استان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از تجهیز 25 راهدارخانه در استان خبر داد و اظهار کرد: 41 گروه راهداری با 481 نفر نیرو و 268 وسیله نقلیه در گیلان تشکیل شده و آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار