فرماندار قائم‌شهر
فرماندار قائم‌شهر از خدمات‌دهی 22 نانوایی به مسافران نوروزی در قائم‌شهر خبر داد وگفت: سهمیه نوروزی آرد نانوایی‌های این شهرستان کافی نیست.
کد خبر: ۱۹۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 18 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهدی محمدی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان قائم‌شهر گفت: برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی تعداد 22 نانوایی به صورت کشیک فعال است که 16 نانوایی در شهر قائم شهر، 2 نانوایی در شهر ارطه و 4 نانوایی نیز در دهستان بالاتجن آماده سرویس‌دهی هستند.

وی با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی قائم‌شهر، قرار گرفتن در کنار جاده دسترسی و تعداد زیاد مسافر عبوری، اظهار کرد: این سهمیه آرد که برای قائم‌شهر تخصیص یافته است نیاز این شهرستان به آرد را در این ایام برطرف نمی‌کند.

فرماندار قائم‌شهر با تاکید بر اینکه با نانوایی‌های متخلف برخورد جدی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: نانوایی‌هایی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند و بدون هماهنگی با کارگروه جابجایی انجام دهند پس از اخطار پلمپ می‌شوند.

محمدی اظهار کرد: در روز طبیعت تلاش می‌کنیم که تعداد کشیک‌های نانوایی‌های در این شهرستان را افزایش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات مختلف کارگروه آرد و نان در این شهرستان، گفت: امسال 10 جلسه کارگروه آرد و نان در این شهرستان برگزار شد که 160 مصوبه نیز به همراه داشت.

فرماندار قائم‌شهر خاطرنشان کرد: امسال 1518 مورد بازدید داشتیم که 56 مورد تخلف با تشکیل پرونده قضایی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند که ارزش ریالی جریمه‌ها حدود 4 میلیون و 963 هزار ریال بوده است.

محمدی تأکید کرد: 2 مورد عدم رعایت ساعت کار و یک پروند تخلف استفاده از سهیمه آرد دولتی در واحد خبازی آزادپز کشف شد که پس از بررسی و ثابت شدن تخلف این واحد 7 میلیون و 875 هزار ریال جریه از سوی تعزیرات صورت گرفت.

وی افزود: 48 مورد گشت مشترک با ادار‌ه‌های بهداشت، تعزیرات، غله و صنعت، معدن و تجارت انجام شد.

فرماندار قائم‌شهر در پایان ضمن تأکید بر افزایش کیفیت نان خاطرنشان کرد: تابلوی واحدهای نانوایی باید ساماندهی شده و صدور پروانه کسب واحدهای نانوایی نیز فقط با مجوز کارگروه آرد و نان شهرستان امکان پذیر است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار