مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر از فرود یک فروند هواپیمای ایرباس 320 از مقصد اردن در فرودگاه بین المللی جزیره کیش پس از لغو تحریم ها خبر داد .
کد خبر: ۱۹۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 16 March 2016
محمد علی سادات اخوی صبح چهار شنبه اظهار داشت : این هواپیما ساخت سال 2003 است و دارای 180 صندلی مسافر است . 

وی افزود : این هواپیما بامداد چهارشنبه ساعت 3:25 دقیقه فرودگاه اردن را به مقصد جزیره کیش ترک گفت و در ساعت 5:45 در فرودگاه بین المللی کیش به زمین نشست . 

سادات اخوی اضافه کرد : هواپیمای دوم نیز در چند روز آینده در فرودگاه کیش به زمین خواهد نشست . 

وی تصریح کرد : در صورت اخذ مجوز از مبادی مختلف برنامه ریزی برای پرواز این دو فروند هواپیما به مقصد جزیره کیش و به منظور ورورد گردشگران بیشتر در ایام نوروز انجام خواهد شد . 

سادات اخوی گفت : در این ایام ، برنامه پروازی کیش ایر بر روی این دو فروند و توسعه شبکه پروازی به جزیره کیش خواهد بود تا بتوان به توسعه پایدار و تبدیل آن به هاب منطقه ای به عنوان اهداف مدیریت کلان سازمان منطقه آزاد کیش نائل شد، پس ازنوروز نیز این برنامه ادامه خواهد داشت . 

وی تصریح کرد : قرار است تا خرداد ماه آینده دو فروند هواپیمای ایرباس 321 به ناوگان هوایی این شرکت ملحق شود و برنامه خرید 10 فروند هواپیمای دیگر از نوع ایرباس در دستور کار است . 
گفتنی است : در شرایط کنونی این شرکت دارای 10 فروند هواپیما است که هفت فروند آن از نوع MD و سه فروند آن از نوع فوکر100 است که با اضافه شدن این دو هواپیما تعداد آن به 12 فروند خواهد رسید . 

جزیره کیش به عنوان یک مقصد پر تردد مسافری سالانه پذیرای یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی است که با توسعه ناوگان هوایی این تعداد گردشگر افزایش خواهد یافت . 
فرودگاه بین المللی کیش نیز پس از تهران و مشهد سومین فرودگاه پرتردد کشور است . 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار