مدیرکل دامپزشکی استان سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 15 March 2016

محمد سعیدی افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و افزایش تولید، توزیع، عرضه و مصرف فرآورده‌های خام دامی و به‌منظور ارتقای سطح کیفی و بهداشتی و درنهایت تضمین سلامت مصرف‌کنندگان، طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز در اماکن تحت پوشش نظیر مراکز تولید، توزیع و عرضه و مصرف فرآورده‌های خام دامی، کشتارگاه‌ها، مراکز بسته‌بندی، سردخانه‌ها، خودروهای حمل فراورده‌های خام دامی، قصابی، مرغ‌فروشی، رستوران‌ها و هتل‌ها و ... توسط دامپزشکی در استان سمنان اجرا می‌شود.

وی در ادامه گفت: در کنترل و نظارت بهداشتی عید نوروز سال 1394 از تعداد 2 هزار و 118 مورد بازدید، 12 واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی و یک مرکز عرضه و یک واحد رستوران نیز تعطیل و 18 هزار و 852 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی ضبط شد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان در پایان از مردم شهیدپرور استان سمنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، در مراکز عرضه و مصرف فراورده‌های خام دامی، مراتب را به ادارات دامپزشکی محل اقامت یا به سامانه شبانه‌روزی اطلاع‌رسانی و پاسخگویی اداره کل دامپزشکی استان سمنان با شماره 1512 اطلاع دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار