کد خبر: ۱۹۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ 15 March 2016

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: برخی از دستگاه‌ها و سازمان‌های استان برای تهیه اقلام ورزشی از قبیل کیف به ما مراجعه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، رضا گل محمدی امروز(24 اسفند)، در آخرین نشست خبری خود در سال 94 گفت: سازمان‌ها و دستگاه‌ها استان البرز به جای فعالیت در حوزه ورزش و پیشرو بودن در این حوزه انتظار دارند کیف ورزشی آنها را نیز اداره کل ورزش و جوانان تامین کند.

وی افزود: این در حالی است که طبق ماده 53 که به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است دستگاهها موظف هستند یک در صد از از اعتبارات جاری خود را به ورزش اختصاص دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: مشکلات مالی وجود دارد اما از دستگاه‌ها عاجزانه می‌خواهم کمک حال ورزش باشند و دست اداره کل ورزش و جوانان را در این خصوص بفشارند.

گل محمدی یادآور شد: کمک یک درصدی دستگاه‌ها ظرفیت بسیار بزرگی در ورزش به وجود خواهد آورد و امیدوارم در سال 95 شاهد رخ دادن این اتفاق مثبت در استان البرز باشیم.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به مغفول ماندن حضور خیرین در امر ورزش گفت: در همه استان ها شاهد حضور خیرین و مشارکت آنان در ساخت و سازهای ورزشی هستیم اما در استان البرز متاسفانه این اتفاق بسیار کمرنگ است و مشارکتی وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به این که یکی از خیرین در مازندران در حال احداث یک سالن هشت هزار نفری است افزود: در استان البرز افراد توانمندی به لحاظ مالی داریم اما هنوز فرهنگ حضور خیرین در امور ورزشی به صورت کامل جا نیفتاده است.

وی گفت: ظرفیت بسیار بزرگی از حیث خیرین در استان البرز داریم که باید به سمتی برویم که از این ظرفیت به درستی استفاده کینم. خوشبختانه سالن ناشنوایان مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی باغستان کرج که چندی پیش به بهره برداری رسید با استفاده ار توان خیرین استان انجام شد اما اعتقاد دارم این ظرفیت هنوز ناشناخته باقی مانده است؛ چرا که بسیاری از پروژه‌های ورزشی می‌توانیم با مشارکت افراد توانمند به پیش ببریم.

گل محمدی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به ساماندهی هیات‌های ورزشی در سال 95 گفت: در سال 95 تمرکز بیشتری بر روی فعالیت‌های هیات‌های ورزشی خواهیم گذاشت و تلاش می‌کنیم برنامه‌های آنان را بیشتر بررسی نماییم.

وی برگزاری مجامع هیات‌های ورزشی و ترافیک کاری اداره کل را یکی از دلایل عدم برگزاری المپیاد ورزشی در سال 94 دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری المپیاد ورزشی یکی از اتفاقات مثبتی بود که در زمان ما رخ داد و امسال به دلیل حجم بالا و کمی تعلل دوستان موفق به برگزاری المیپاد نشدیم که تلاش می‌کنیم در سال 95 با قدرت و کیفیت بیشتری آن را انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز در پایان با اشاره به مهمترین اقدام این اداره کل در سال 94 گفت: افتتاح پایگاه قهرمانی و استعدادیابی یکی از مهم‌ترین اقدامات ما بود که اعتقاد دارم از قهرمان پروری به روش گلخانه‌ای جلوگیری خواهد نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار