در دیدار مسئولان گردشگری دو شهر عنوان شد؛
مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز در جریان پنجاهمین نمایشگاه گردشگری برلین، با رییس کمیته گردشگری سن پترزبورگ دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۹۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 14 March 2016

به گزارش تابناک تبریزاز شهرداری تبریز، رضا خلیلی در این دیدار با اشاره به این‌که تبریز به واسطه موقعیت جغرافیایی خود، از دوران قدیم، یکی از محورهای مهم ارتباطی ایران و روسیه بوده است، اظهار داشت: پیشینه تاریخی دو طرف می‌تواند زمینه توسعه همکاری‌های گردشگری را فراهم آورد.

وی اضافه کرد: سن‌پترزبورگ از شهرهای زیبا و نام‌آشنا برای ایرانیان است؛ بر همین اساس باید ساز و کار فعالیت تورهای گردشگری بین دو شهر، تقویت شود.

اکساندر مارتینوف، رییس کمیته گردشگری سن‌پترزبورگ  نیز در این دیدار، غرفه گردشگری تبریز در نمایشگاه بین‌المللی را پربار و جذاب خواند و افزود: خرسندیم که حضور تبریز در این نمایشگاه، به فرصت مهم آشنایی با این شهر زیبا تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این آشنایی، مبدا ارزشمند و کارسازی برای همکاری‌های جدی و سفرهای متقابل بین تبریز و سن‌پترزبورگ باشد. 

در پایان این دیدار، مجموعه‌ای مصور از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی تبریز توسط مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز به اکساندر مارتینوف اهدا شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار