اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا - سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی- پیامی منتشر کرد.
کد خبر: ۱۹۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 13 March 2016
اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا - سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی- پیامی منتشر کرد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عممی و امور بین الملل استانداری؛ متن پیام به این شرح است: « بی تردید بر همگان و بر ملت قدرشناس ایران اسلامی روشن است که عزت، پیشرفت، اقتدار و صلابت امروز کشور بیش از هر چیز مرهون فداکاری عزیزانی است که در روزهای سخت و سرنوشت ساز با سپر ساختن سینه های خود و ایستادن در مقابل خطرات؛ صبورانه از کیان میهن عزیز اسلامی دفاع کرده و در این راه پرافتخار یا جان خود را در طبق اخلاص تقدیم کردند و یا بخشی از وجود گرانقدر خود را فدای آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی نمودند.

هم از این روی بود که بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در صدور فرمان تاسیس بنیاد شهید تأکید نمودند که مسئولان می بایست نسبت به تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مراعات احترام ایشان نهایت اهتمام را داشته باشند.

و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی نیز در زبان بدین وظیفه مهم تاکید و در عمل خود پیشقراول سرکشی و تفقد از این سرمایه های گرانقدر انقلاب و کشورند.

بنده نیز ضمن تعظیم در برابر ارزش والا و جایگاه معنوی و بی بدیل این یادگاران روزهای حماسه و ایثار از مسئولان و مدیران اجرایی محترم استان کرمانشاه موکداً درخواست می کنم مقام شامخ شهدا و ایثارگران و خانواده های عزیز ایشان را به عنوان وظیفه ای همیشگی و عینی، گرامی بدارند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و فرهنگ شهادت طلبی و ایثارگری را وجهه همت خویش قرار دهند ».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار