به دستور شهردار کرمانشاه ساعات اداری شهرداری کرمانشاه و سازمانها و مناطق تابعه آن از ابتدا تا پایان اسفندماه تغییر کرد.
کد خبر: ۱۹۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 12 March 2016
به دستور شهردار کرمانشاه ساعات اداری شهرداری کرمانشاه و سازمانها و مناطق تابعه آن از ابتدا تا پایان اسفندماه تغییر کرد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری؛ شهردار کرمانشاه اعلام کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات هرچه بهتر و رفاه حال شهروندان محترم ساعت کاری شهرداری تا پایان اسفند ماه سال جاری تا ساعت 17 می باشد.

عبدالرضا شعبانی گفت: با توجه به پیش بینی حجم مراجعات شهروندان در پایان سال و ضرورت ارائه خدمات کامل جهت شهروندان و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع  به مراجعین محترم ساعت کار اداری شهرداری کرمانشاه از اول اسفندماه تا پایان سال 94 ساعت 17 اعلام می گردد.

وی افزود: از آنجائی که شهرداري در خدمت همشهريان عزيز بوده و مراجعين متعددي دارد، لذا به منظور تسريع در امور اجرائی و اداری شهروندان و مراجعين محترم کليه پرسنل شهرداری با افزايش ساعتهای کاري خود در خدمت همشهريان گرامي هستند.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: همکاران ما در مجموعه شهرداری پذیرای همشهریان گرامی هستند و امید است با مشارکت همه جانبه شهروندان و پرداخت بدهی توسط مودیانی که به هر دلیلی تاکنون امکان پرداخت و تسویه بدهی را نداشته، در این فرصتی طلایی مراجعه و از طرح خوش حسابی بهرمند شوند و شهرداری را در ارائه خدمات بهتر یاری دهند.

شعبانی با اشاره به جایزه خوش حسابی و تخفیف برای پرداخت به موقع عوارض اظهار داشت : شهروندانی که تاکنون موفق به پرداخت عوارض پایدار ملک خود نشده اند تا پایان سال جاری می توانند با پرداخت عوارض از جایزه خوش حسابی و مشارکت در آبادانی شهر بهره مند شوند.

وی ضمن تشکر  از تلاش شهرداران مناطق و مجموعه دست اندرکاران وصول درآمد و همکاری شهروندان خواستار ادامه روند پیگیری ها به صورت مضاعف جهت تعیین تکلیف پرونده های توافقاتی و اجرای احکام و اداره حقوقی شد.

وی با بیان اینکه شهرداری و مناطق تابعه از طرق گوناگون به همشهریان ارائه خدمت می نمایند و پاسخگو خواهند بود، اضافه کرد: شهرداری کرمانشاه می کوشد ضمن ارائه خدمت در ساعات اعلام شده، امور مراجعان در خصوص مدیریت شهری را تا پایان سال ساماندهی نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار