نکته جالب در این مراسم کل کل وزیر بهداشت با جواد خیابانی مجری برنامه بود وقتی که خیابانی در طول برنامه چندین مرتبه از تساوی امروز استقلال برابر حریف خود ابراز خوشحالی کرده بود که این مساله با واکنش وزیر پرسپولیسی همراه بود.
کد خبر: ۱۹۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 10 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، نخستین المپیاد ورزشهای همگانی دانشجویان دانشگاه‎های علوم پزشکی سراسر کشور امروز با حضور 520 دانشجو از سراسر کشور و در 7 رشته ورزشی در حالی برگزار شد که اصفهان، تهران و مازندران میزبان به مقامهای برتر دست یافتند.
نکته جالب در این مراسم کل کل وزیر بهداشت با جواد خیابانی مجری برنامه بود وقتی که خیابانی در طول برنامه چندین مرتبه از تساوی امروز استقلال برابر حریف خود ابراز خوشحالی کرده بود و این مساله واکنش وزیر بهداشت را به همراه داشت.
خیابانی نتیجه صفر صفر امروز استقلال را چندین مرتبه تکرار کرد تا جایی که وقتی وزیر بهداشت پشت تریبون رفت ابتدا با این جنگ روانی خیابانی پاسخ داد که نتیجه "صفر صفر" اینقدرخوشحالی ندارد.
وزیر بهداشت در ادامه سخنرانی خود به ضرورت واگذار اختیار به جوانان با وجود فضاهای اجتماعی موجود و برنامه هایی که از خارج و داخل برای آنان تهیه کرده اند تاکید کرد و گفت: دانشجو و دانشگاه فضای خاص خود را دارد، برخی در مورد دانشجو صحبت و قضاوت می‎کنند، فرصتهای طلایی را از این نسل و این جمعیت دریغ می کنند اما چه بخواهیم و چه نخواهیم  کشور بالاخره دست اینها خواهد بود، به نظر من اشتباه است اگر فرصتهایی که میتواند باعث رشد و شکوفایی استعدادهای این دانشجویان دختر و پسر شود را دریغ کنیم.
هنر در شکوفا کردن و ارتقا بخشیدن است نه دریغ کردن، البته دانشجویان باید بدانند همیشه در معرض آسیب هستند، یکی از محیطهای سیاسی که همیسه از داخل و خارج مورد توجه است همین دانشگاه هاست.
به همه آنهایی که نگران و دلواپس هستند عرض میکنم ما وظیفه داریم که به همه امور اجتماعی در مجموعه دانشگاه های کشور توجه کنیم، پاک کردن صورت مساله جواب راه حل معادلات متعددی که امروز به دلیل جهانی شدن ارتباطات و دسترسی بشر به انواع محصولات ساده و مسموم وجود دارد، نیست، یکی از راه‎حل‎های خوب  همین المپیادهای ورزشی علمی و اخلاقی است و رئیس دانشگاهی که این موارد جزء اولویتهای وی نباید حتمی حوزه خود را نشناخته است، متاسفم از اینکه برخی دانشگاه ها به دلیل موانع مالی از اعزام دانشجویان ممانعت کرده اند و باید پاسخگو باشند، امیدوارم در سالهای آینده شاهد حضور دختران و پسران در این مراسم باشیم.
وی در ادامه حضور در مراسم اختتامیه این المپیاد البته به رقابت با قهرمان پرتاب دارت کشور پرداخت که با یک پرتاب دقیق در مقابل یک پرتاب سوخته تشویق حاضران  به همراه داشت.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار