به گزارش تابناک سمنان،در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان، قیمت و زمان توزیع پرتقال و سیب ویژه نوروز در این استان مصوب شد.
کد خبر: ۱۹۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 10 March 2016
در نشست روز پنجشنبه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با حضور منوچهر صادقی سرپرست معاونت اقتصادی استان سمنان، مسئولان استانی و نمایندگان اصناف در سالن همایش غدیر، زمان توزیع میوه ویژه نوروز در استان سمنان از 24 اسفند 94 تا 15 فروردین 95 تعیین و تاکید شد به دلیل حضور مسافران نوروزی در استان سمنان، زمان توزیع تا پایان عید نوروز ادامه داشته باشد.
در این نشست، قیمت پرتقال توزیعی در طرح نوروزی، به ازای هر کیلو گرم 22 هزار ریال و سیب به ازای هر کیلوگرم 23 هزار ریال برای مصرف کنندگان در استان سمنان مشخص شد که با توجه به ظرفیت بازار، احتمال افزایش و کاهش قیمت نیز وجود دارد.
در این نشست، با تشکیل کمیته ای با حضور نمایندگان جهاد کشاورزی، اصناف، صنعت، معدن و تجارت و تعاون روستایی استان سمنان، بر نظارت مناسب بر نحوه توزیع میوه ویژه نوروز تاکید شد.
نمایندگان اصناف در این جلسه با اشاره به بالا رفتن تعداد مسافرین نوروزی از 28 اسفند 94 و با توجه به هدفگذاری برای تعیین استان سمنان برای جذب گردشگر به عنوان مقصد سفر، بر افزایش میزان توزیع میوه ویژه نوروز از آخرین روزهای اسفند را مورد تاکید قرار دادند.
در این نشست، بر کنترل عرضه و تقاضا، جلوگیری از تخلفات فروشندگان و اتخاذ تدابیری برای افزایش رضایت مردم و توان خرید شهروندان و ... تاکید شد.
سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهادکشاورزی، امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مهدی سلامتی سرپرست دفتر امور هماهنگی اقتصادی استانداری سمنان حضور داشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار