باهدف بهبود خدمات آموزشی اولین اپلیکیشن دانشگاه‌های سما در دانشکده فنی‌و‌حرفه ای سما اردبیل با عنوان «آسا» رونمایی شد.
کد خبر: ۱۹۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵ 10 March 2016

به گزارشخبرنگار مهر،بعدازظهر چهارشنبه در آیین رونمایی از این نرم‌افزار مجری طرح و عضو هیئت‌علمی دانشکده سما اردبیل گفت: اپلیکیشنASAبه عنوان اولین اپلیکشن کاربردی تولید شده در مجموعه سما است.

امیر جلیلی ایرانی تصریح کرد: با استفاده از این نرم‌افزار بسیاری از مشکلات دانشجویان از قبیل دسترسی به چارت آموزشی، آیین‌نامه آموزشی، آشنایی با قسمت‌های مختلف دانشکده، نحوه پرداخت شهریه و استفاده از وام‌های دانشجویی مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه، این نرم‌افزار در سیستم عامل اندروید و تمامی دستگاه‌هایی که از این سیستم عامل استفاده می‌کنند قابل اجرا است، اضافه کرد: بعد از تولید بیش از ۶۰ پیش طرح و بررسی آن توسط اعضای هیئت‌علمی در نهایت نسخه اولیه آن ارائه شده است.

عضو هیئت‌علمی دانشکده سما اردبیل تاکید کرد: «آسا» اولین اپلیکیشن تولید شده در مجموعه سما کشور و از اولین اپلیکیشن‌های دانشگاهی سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار آسا پل ارتباطی دانشگاه با مخاطبان بیرونی نیز خواهد بود، ادامه داد: مخاطبان بیرونی می توانند اطلاعات جامعی در خصوص سما اردبیل از نحوه تماس تا آینده شغلی رشته‌های موجود در دانشکده را توسط این نرم‌افزار دریافت کنند.

جلیلی ایرانی ابراز امیدواری کرد این نرم‌افزار تأثیرات قابل‌توجهی در ارتقا کیفی و کمی برنامه‌های آموزشی دانشکده سما داشته و به عنوان الگو مورد استفاده سایر دانشکده ها قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار