جوان ایلامی برگزیده و پژوهشگر برتر نهاد کتابخانه های عمومی کشور شد.
کد خبر: ۱۹۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹ 10 March 2016

جوان ایلامی برگزیده و پژوهشگر برتر نهاد کتابخانه های عمومی کشور شد.

به گزارش تابناک ایلام؛ نوراله عبادالهی از کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام در دوازدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه عمومی کشور به عنوان پژوهشگر نمونه کشوری برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.
در قسمتی از لوح تقدیر این پژوهشگر ایلامی که به امضای دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور رسیده، آمده است: پژوهش و تولید آثار علمی در شکوفایی تمدن بشری و آینده آن جایگاه ممتازی دارد.
امروزه تاثیر سرعت اطلاعات و رشد دانش در رسیدن به توسعه پایدار و فتح قله های رفیع علمی بیش از پیش نمایان گشته است.
همزمان با دوازدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور این لوح به پاس تلاش های شما در تولید آثار علمی، فرهنگی و کسب رتبه برتر و برگزیده تقدیم می شود.
نوراله عبادالهی دارای مدرک کارشناسی ارشد کتابداری است.
استان ایلام دارای 37 باب کتابخانه عمومی، 450 هزار جلد کتاب در این کتابخانه ها با موضوعات علمی، فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، ادبی، قرآنی، اعتقادی، سیاسی، جغرافیا، علوم پایه، درسی، رمان و هنری در دسترس علاقه مندان قرار دارد.
توسعه فضاهای فیزیکی و تجهیز کتابخانه های عمومی در دولت تدبیر و امید از رشد چشمگیری بخصوص در سال 94 برخوردار بوده است.
مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان ایلام می گوید در آینده نزدیک تعداد 10 باب کتابخانه عمومی روستایی و شهری و همچنین کتابخانه مرکزی ایلام با تزریق اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد که این موضوع نشانگر توجه دولت یازدهم به مقوله کتاب و کتابخوانی است./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار