یک مجموعه تجاری در اقدامی دور از تصور، از تصویر مقام معظم رهبری برای تبلیغ کالای مورد فروش خود استفاده کرد که این مساله واکنش‎هایی را در پی داشت.
کد خبر: ۱۹۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 09 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، ماجرای تبلیغات عجیب وغریب برخی شرکت‎ها یا مجموعه‎ها برای دست آوردن بخشی از بازار مصرف نکته تازه یا عجیبی در ایران نیست و از رایج‎ترین روش‎های تبلیغات تجاری، استفاده از تصاویر افراد مشهور ورزشکار یا هنرمند، آنهم با اجازه خود آنها است.
اخیرا یکی از فروشگاه‎های لوازم ساختمانی در مازندران اقدام به نصب بنری بر روی یکی از پل های عابر پیاده کرده که استفاده شگفت‎آور از تصویر یک شخصیت مهم در آن واکنش‎هایی را به دنبال داشت.
ماجرا از این قرار است که فروشگاه فوق با مجوز شهرداری و شرکت تبلیغات محیطی یک بنر 60 متری با مضمون تبلیغ کاشی و سرامیک را نصب کرده است اما در قسمتی از این بنر تجاری بنا به دلایل غیرمنطقی از تصویر مقام معظم رهبری برای تاثیر برمخاطبان پیام استفاده کرد که به اعتقاد منتقدان این کار هیچ توجیه منطقی نداشت.
شنیده شده با گذشت چند روز از نصب این بنر بر روی پل عابر پیاده، ماجرا به دادستانی و واکنش فرماندار شهرستان رسیده است تا اینکه در نهایت شهردار مجبور به اصلاح اشتباه مجموعه خود و جبران کوتاهی انجام گرفته در مورد نظارت بر صدور مجوزها یا محتوای تبلیغات محیطی برآمده است.
پس از آن بود که امروز قسمتی از بنر تبلیغاتی فوق که سنخیتی با موضوع تبلیغات نداشت حذف شد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار