به گزارش تابناک سمنان،بهره برداری از بخش دیالیز بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان روز سه شنبه با حضور شماری از مسئولان و مدیران استان سمنان آغاز شده است.
کد خبر: ۱۹۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 08 March 2016
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شفا استان سمنان مساحت بخش دیالیز این بیمارستان را 400 متر مربع و هزینه ساخت بنا و تجهیزات موجود آن به تعداد هشت تخت را هفده میلیارد ریال اعلام کرد.
وی تعداد تختهای موجود این بخش را هشت تخت ذکر کرد و گفت : اکنون چهار تخت این بخش با تجهیزات کامل به بیماران خدمات ارایه می کند.
خدادی تعداد دستگاه های موجود دیالیز در استان را بیش از 24 دستگاه ذکر و اضافه کرد : بیشتر این دستگاه در مرکز درمانی کوثر شهرستان سمنان موجود است.
خدادی تعداد بیماران کلیوی در شهرستان سمنان را در مقایسه با دیگر شهرستان های استان بیشتر دانست و گفت :
بیماران کلیوی سمنان به دلیل نبود امکانات به مراکز دیالیز سایر شهرستان های استان مراجعه می کردند که با بهره برداری چهار دستگاه دیالیز در بیمارستان شفا ، بخش مهمی از مشکلات این بیماران برطرف شده است.
استاندار سمنان گفت : در زمان حاضر با ارایه خدمات درمانی و بیمه به مردم ، روز اوج گیری و بالندگی سازمان تامین اجتماعی فرا رسیده است.
محمدرضا خباز افزود : بیش از 400 هزار نفر از مردم این استان زیر نظر بیمه تامین اجتماعی هستند که براساس
میانگین کشوری بعد از استان قزوین در رتبه دوم قرار داریم.
خباز ادامه داد : بیمارستان برای فرد دیالیزی خانه دوم است و با رفتار مناسب پرستاران و پزشکان متخصص زمینه بهبود جسمی و روحی بیماران کلیوی فراهم می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار